Kan niet updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Ik zie op de site dat dit probleem meer voorkomt,maar vindt niet voor mijn pc de juiste oplossing.
Krijg autom. 9 (belangrijke )updates aangeboden waaronder service pack !Ik heb het verschillende keren(5) geprobeerd.Na 10% stopt het downloaden.Krijg als reden:
fouten bij configuratie
kan element niet vinden
De geadviseerde KB 947821 HOTFIX kan ik wel downloaden maar kan ik niet terug vinden in de lijst van geinstalleerde programa,s op mijn pc.
Maak in uw antwoord a.u.b. geen gebruik van pc deskundigen bargoens.Ik ben een gebruiker en voor de rest een nitwit .
groet Sytske

Dt probleem heb ik ook gehad. Toen ik net windows 7 had geinstalleerd, kon ik windows update niet eens openen. Ik heb toen de service pack 1 van de site van windows afgehaald, en toen deed windows update het wel. Programma's als configuratiescherm deden het ook niet, maar na een paar updates via windows update te hebben geinstalleerd, deed het configuratiescherm ook weer normaal.

dit is de site waar je service pack 1 kan downloaden:
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=en&id=5842

Hartelijk dank
Je advies opgevolgd.Ik heb nu 6 van de aangeboden updates op die site gemerkt KB976932 met aan het eind SP.Omdat direct installeren niet ging heb ik ze opgeslagen.Maar daar blijft het ook bij.Want als ik ze open dan is dat automatisch met MEDIA CENTER.
Nu heb ik MEDIA CENTER nooit gebruikt en begrijp niet wat ik daar mee aan moet. Hoe moet ik nu de updaten?
groeten Sytske

Oke, das wel vreemd. Kan je me misschien vertellen wat voor bestand het is? Misschien moet je het met een speciaal programma openen namelijk. Kan je misschien een screenshot maken van hoe het eruit ziet als je het hebt geopend?

Dank

Wat ik ook doe ,ik krijg geen resultaat.Maar nu is er weer een ander verschijnsel.Er wordt gesuggereerd dat ik een illegale copie van Windows 7 er op heb staan.Als ik eens hier over na denk dan heb ik na installeren, van dat winkeltje ook geen cd gekregen met code.Omdat het volgens de installateur "niet meer gebruikelijk"was.
Kijk ik kan toch wel met deze pc werken,maar welke risico,s loop ik hier bij?
Dus heb ik nog steeds geen oplossing voor mijn probleem,wie wel?
groet Sytske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan