kan niet vcd afspelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter coby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coby

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Heb net een film met nero vision gebrand als vcd. Kan de vcd wel afspelen met power dvd, nero media player en nero vision maar wil hem graag afspelen op mijn losstaande dvd speler, merk philips, zodat ik de film op de tv kan bekijken.
Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen?

Kan die speler wel vcd aan?

hallo

ben de gebruiksaanwijzing kwijt maar wat ik kan herinneren kan hij ook vcd afspelen.Probeer nu via de site van philips te kijken.

vcd

Heb net op de site van philips gekeken en hij kan vcd afspelen.
Krijg alleen het sjabloon, die ik heb van nero vision heb, te zien via de dvd speler.

Misschien een stomme vraag, maar heb je al de knoppen Enter, Play, 1 of next record geprobeerd?

reactie

Als ik de vcd in de losstaande dvd doe dan geeft hij aan dat hij een vcd ziet en ik druk dan op de play toets maar ik krijg dan alleen het sjabloon te zien van nero vision.
Als ik de vcd in mijn dvd speler van mijn computer doe dan moet ik eerst de map openen die op deze cd staat en die is weer onderverdeeld is in sub mappen.
ik open dan een van die submappen met powerdvd of nero medieplayer en krijg dan de gebrande film te zien. Is het mogelijk dat mijn losstaande dvd niet de juiste map opent?

Ja, daarom geef ik meerdere mogelijkheden om uit te proberen.

Heb het zelf ook gehad dat op de DVD speler bij een VCD de Play niet werkte, maar wel de 1, next record knop of de Enter.

opgelost

Bedankt fred want heb nu de disc menu aangeklikt en nu speelt hij wel de vcd af op de losstaande dvd speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan