Kan niet verder in GTA SA Komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Berichten
1.122
Goededag,

IK zit bij de missie Low rider Meeting ozo, maar die kan ik niet doen, omdat ik niet de goede toetsenbord hebt. En nu vraag ik wie de missie voor mijn wilt doen op mijn save game ?

Ik wil dit graag, omdat ik dus niet verder kan Het gaat om deze missie Cesar Vialpando

Cheaten doe ik niet, omdat ik dan raar beeld krijg, Dit is al uitgebprobeerd.

Groeten daan

PS: De Zip is weer een 7Z bestand

Nu even geen reactie meer graag door wat probleempjes met gtasa dus kan wel even op slot
 

Bijlagen

  • GTASAsf1.zip
    36,9 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met je toetsenbord? Een toetsenbord is toch gewoon een toetsenbord?
 
heb geen numeric. Dus mijn vraag is kan iemand of jij die missie voor mij doen??? Ik heb vandaag nog geen gtasa gespeeld hier door
 
Je speelt op een laptop? Dan kun je numeric gewoon inschakelen en staan ze in een ander kleurtje op het toetsenbord, tenminste dat is bij mij het geval.
 
bij mij dus niet. Staat geen tekens bij de toetsen. en ja op een laptop

Ik weet niet of jij weleens een Acer Aspire 5315 hebt gezien??

PS: Als iemand de missie gedaan heeft voor mij dan kan je het emailen naar mij
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar ik had je graag verder geholpen. Maar sinds mijn nieuw pc heb ik geen GTA Sa meer. Je zal het aan iemand anders moeten vragen.
 
ik heb hem even voor je gedaan, je low rider staat in de garage
 

Bijlagen

  • GTASAsf1.zip
    51 KB · Weergaven: 15
thnks mate your welcome. Was maar overnieuw begonnen net. Maar je hebt het gefixed

Jaja netjes geparkeerd hoor !!!

LowRider.png
 
Laatst bewerkt:
damn ik had de missie Robbing Uncle Sam bijna klaar en ontploft de VAN ja lekker ***
 
Nu bij de missie Robbing Uncle sam al de zoveelste keer eraan. Steeds als ik nog 1 doos moet inladen. Ik hoop zoveel mogelijk zelf tekunnen doen.

Steeds gaat ryder dood terwijl ik ook raketten op het leger afvuur elke keer
 

Bijlagen

  • GTASAsf1.zip
    51,3 KB · Weergaven: 12
@daand,

Even een reactie op je misbruikmelding met verzoek de topic tijdelijk te sluiten. Hier beginnen we niet aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan