Kan niet verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Soms lukt verwijderen niet met software en moet je het met de hand in de verkenner doen. Bij sommige files krijg je dan>> kan niet verwijderen, controleer of je schijf vol is etc etc... van dat onzinnige geleuter waar je absoluut niets aan hebt en waarbij ik me afvraag wie dit soort wartaal heeft verzonnen. Maar hoe krijg ik die restanten nu weg?? Ik dacht dat daar een prog voor bestond??

grts elbert

Een aantal progjes draait lekker mee als Windows is gestart, verwijderen zal dus niet lukken omdat een of meerdere onderdelen ervan dus gebruikt worden.

Alvorens je regcleaner opstart is het ook de moeite waard om in de veilige modus te starten en opnieuw te proberen om de restanten van zo'n progje in de mappen / de mappen zelf te verwijderen.

Daarna de (inmiddels loze) registersleutels verwijderen met regcleaner.

Gebruik regcleaner, en je kunt ook opstarten in de veilige modus en dan opnieuw verwijderen.

Ikzelf gebruik actief regcleaner

Geplaatst door roby
Ja die bestaad jv16 powertools
kun je de programma`s mee verwijderen en ook je register mee schoonmaken :D

Als je de files aanklikt kun je ze removen maar als je controleert staan ze er gewoon nog!!

Geplaatst door JBS
Gebruik regcleaner, en je kunt ook opstarten in de veilige modus en dan opnieuw verwijderen.

Ikzelf gebruik actief regcleaner

Met regcleaner heb ik al alles wat ik kon zien weggehaald. In de veilige modus kon je inderdaad bijna alles weghallen behalve 1 dll. Maar ik kan niet meerinstalleren omdat N-Case is verwijderd, dan wordt er geprobeerd contact te maken met een of andere website maar dat lukt niet en als ik google zoek naar n-case zijn de rapen gaar. wat is n-case??

WAT heb je met regcleaner weggehaald ?

Als je niet verrekte goed weet waar je mee bezig bent, is er in regcleaner maar 1 optie die je mag gebruiken (misschien bedoel je die wel ? Dan heb ik niets gezegd) :

extra -> register opschonen -> voer ze allemaal uit.

Van ALLE andere opties in regcleaner moet je afblijven ! (tenzij................)

Heb je de boel nu overstuur, dan is er nog geen man overboord. Klik het tabblad "reservekopieen" binnen regcleaner aan en herstel de boel !

Doe daarna weer regcleaner maar dan alleen extra -> (zie hierboven)

Zoals wel was te verwachten lukt het allemaal maar gedeeltelijk. Met een of andere reg cleaner med registry of iets dergelijks werd het een puinzooi. Wat is dat toch met veel van die progs. die vernielen gewoon de hele zooi. Alleen regcleaner en system mechanic en nog een paar maar kijk maar uit. Ik weet nog steeds niet wat dat n-Case is vind het ook niet met zoekprogs. maar goed uiteindelijk ben ik gewoon met roxio go back pro een dag terug in de tijd gegaan en alles doet het weer. thks alot en tot ziens grts elbert kok

Ik bedoel te zeggen vertrouw maar niet al te veel op progs die een schijnveilig heid geven want als puntje bij paaltje komt werken er maar weinig zoals ze hebben beloofd.

n-Case.

n-Case is Spyware. Heb deze gevonden in Spybot S&D 1.2 onder Spybot.sbi. Download Spybot S&D 1.2. Doe eerst deze Updaten. Lees vervolgens eerst de gebruikvoorschriften (help) en ga dan verder. Ga vervolgens naar instellingen>bestandinstellingen>vink daar alles aan behalve deze ( let op! ):

*in het systeem.
*Gebruikerssporen.
*Tracks.uti

Laat dan Spybot scannen op Spyware. Als dit niet helpt plaats dan eens een HijackThis-Log voor de kenners. Succes.

Laatst bewerkt:
Ja ik weet het, probleem is opgelost, met go-back...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan