kan niet zoeken op startpagina.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

ploek24hell

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2004
heb volgens mij een probleempje met internet explorer maar kom er niet uit kan iemand mij helpen zodat ik explorer weer kan gebruiken :rolleyes:

kan niet zoeken bij startpagina.nl en kom niet meer bij spelpunt in de room

Had Startpagina.nl geen virus?

Ik kan er trouwens wel komen (ff toch maar getest)

Dacht ik al.
Het probleem zit hem in de functie "reclame onderdrukken" dacht ik. Ik zal er even naar moeten zoeken maar moet aan het werk. Je kan alles van Norton even uitzetten en dan kijken of je er dan op kan. Dan weet je in ieder geval waar het aan ligt. Er is hier iemand op het forum met de naam saldos en die kan je zeker verder helpen als het aan Norton ligt. Ik hoop dat hij je vraag leest.
Ik kom er nog op terug.

Raymond.

ben nog ff bezig met norton maar als ik msn explorer open dan kan ik wel het internet op met de links die hier boven staan.:confused: :confused:

heb net geprobeerd internet explorer er opnieuw tezetten maar kreeg de melding dat ik al een nieuwere versie erop had staan.en norton geeft aan dat er geen virusssen op mijn com staan.

klik die norton eens aan en schakel reclame onderdrukken eens uit en kijk of alles het doet.

heb het nog een keer geprobeerd en heb ook een keer alles uitgeschakeld maar nix hielp
:rolleyes:

ploek24hell,
Indien je Norton internet security hebt dan ligt het zoals Raymond Bos en anderen al zeiden daaraan.

Indien het niet daaraan ligt dan kan het zijn dat het ligt aan de beveiliging van jouw internet explorer.
Het beste is dan om dit te doen:
Ga naar start-configuratiescherm-internet opties-beveiliging-en klik op de 4 icoontjes die daarin staan (internet, intranet, vertrouwde sites en sites met beperkte toegang) en zet ze alle vier op standaard instellingen en dan druk je op toepassen.

Indien dat ook niet helpt, lees dan dit:

http://www.startpagina.nl/ov/feedback/startpaginakaper-oplossing/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan