kan niets verzenden in outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Sinds vandaag kan ik geen berichtjes meer verzenden/beantwoorden via outlook express. Zie bijlage.
Wie weet waar ik iets moet veranderen.

Bijlagen

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    10,3 KB · Weergaven: 19
dit kan aan de server liggen.(als outlook binnen een bepaalde tijd geen verbinding met de server krijgt ,krijg jij deze nietszeggende foutmelding)of indien je aan je accountinstellingen gezeten hebt aan deze.ik zou gewoon straks noch eens proberen.(er zullen wel teveel nieuwjaarswensen gestuurd worden.)

Vage foutmelding. Kun je weinig mee. Heb je vandaag nog iets speciaals gedaan/geinstalleerd?

Heb je gecontroleerd op virussen en spyware? Als je xp hebt, lukt het wel als je het systeem een paar dagen terugzet?

eerste antwoord: Het kan niks te maken hebben met accountsnamen.
tweede antwoord: Gisterenavond problemen gehad met de ventilator van mijn processor. Draaide niet meer dus vandaag een nieuwe laten plaatsen. Verder systeem herstellen uitgevoerd van 7 dagen gelden omdat ik bng was dat er iets in mijn instellingen was veranderd. De muis liep namelijk de hele tijd vast na een paar minuten draaien (Oorzaak bleek dus een te verhitte processor, maar nu dus opgelost)

Zelf denk ik eraan om outlook express opnieuw te installeren, waar kan ik die vinden ? En wat voor consequenties kan dit hebben voor mijn adresboek/oude mailtjes en accounts ??

Zelf denk ik dat outlook express opnieuw installeren niet helpt omdat je het systeem ook al terug hebt gezet. Dus naar de instellingen die zeker klopten.

Maar als je het toch wilt proberen:

Bij configuratiescherm, software heb je windowsonderdelen toevoegen/verwijderen. Daar kun je Outlook express verwijderen. Op dezelfde manier kun je hem ook weer toevoegen mits je de windows cd bij de hand hebt.

Email en adressen kun je ook eerst veiligstellen. Weet uit mijn hoofd niet hoe, maar als je de zoekfunctie hier gebruikt vind je er genoeg over.

Account moet je nu gewoon even overnemen. pop en smtp, gebruikersnaam en wachtwoord zijn de belangrijkste.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan