kan niks downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi,

Een vriendin van mij heeft het volgende probleem;
Ze kan niks downloaden,
Ze kan nergens meer inloggen(bank, msn etc)
Ze kan bij tiscali niet scannen op virussen
Het enige wat me tot nu toe opviel was dat er bij ; extra-internetopties-geavanceerd het blokje Java ontbreekt.
Wat denken jullie? Ik denk aan iets van een virus maar als jullie een ander idee hebben hoor ik dat graag. En hoe kan ze scannen als het niet online lukt?
Ze heeft XP pro.
Thanks

Pieter,

Dat ik daar nou nog niet opgekomen ben. Ik ga het straks uitproberen bij d'r. Ik laat het nog wel weten.
Grtz

De Oplossing

Hallo zeg maar tegen die vriendin dat dit de oplossing is ik draai ook op XP Pro en hat een soortgelijk probleem kon niet chatten op b.v tmf of radio 538.

Oplossing :

Download de Java Patch vanaf www.windowsxp.pagina.nl dit werkt zeker bij mij is alles nu oke

:thumb:

jaaaa.....en dat gaat dus niet omdat ze niet kan downloaden. Hoe nu verder zonder meteen de pc uit het raam te werpen?

Allereerst Sorry

maar JIJ kan dat toch wel dus kun JIJ ook voor een ander iets downloaden en opslaan op JOU pc toch ?

Hoi,
Tja dat dacht ik ook...maar dat Java gebeuren installeert meteen en is niet op te slaan. Mocht iemand dus weten hoe ik bij haar Java op de PC krijg dan hou ik me aanbevolen. Ik heb me al suf gezocht naar een Java die zich wel laat opslaan.
Alvast bedankt maar weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan