roootjuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 aug 2008
Ik heb vandaag windows vista geinstaleerd maar als ik bijvoorbeeld een driver dowload van NVIDIA of MSN messenger probeer te instaleren krijg ik allemaal foutmeldingen bijvoorbeeld bij Messenger staat er als ik op uitvoeren druk gaat die probleem oplossen doen en uiteindlijk staat er Het uitvoerbare bestand van het client installatieprogamma voor windows live messenger werkt neit meer ( dit gebeurt er als ik op de 2e x het bestand probeer uittevoeren. Als ik het dan bijvoorbeeld weer download krijg ik de melding als ik voor het eerst op uitvoeren druk : Er is een probleem met het bestand gevonden .
Onderin staat er : Het bestand wordt geblokeerd omdat het bestand niet een digitaalle handtekening bevat dat de uitgever bevestigt. En dit soort dingen krijg ik dus bij alle bestanden die ik probeer te instaleren
:shocked:
Kan iemand mij helpen ??
Onderin staat er : Het bestand wordt geblokeerd omdat het bestand niet een digitaalle handtekening bevat dat de uitgever bevestigt. En dit soort dingen krijg ik dus bij alle bestanden die ik probeer te instaleren
:shocked:
Kan iemand mij helpen ??