Kan niks installeren bij windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

roootjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Ik heb vandaag windows vista geinstaleerd maar als ik bijvoorbeeld een driver dowload van NVIDIA of MSN messenger probeer te instaleren krijg ik allemaal foutmeldingen bijvoorbeeld bij Messenger staat er als ik op uitvoeren druk gaat die probleem oplossen doen en uiteindlijk staat er Het uitvoerbare bestand van het client installatieprogamma voor windows live messenger werkt neit meer ( dit gebeurt er als ik op de 2e x het bestand probeer uittevoeren. Als ik het dan bijvoorbeeld weer download krijg ik de melding als ik voor het eerst op uitvoeren druk : Er is een probleem met het bestand gevonden .
Onderin staat er : Het bestand wordt geblokeerd omdat het bestand niet een digitaalle handtekening bevat dat de uitgever bevestigt. En dit soort dingen krijg ik dus bij alle bestanden die ik probeer te instaleren
:shocked:
Kan iemand mij helpen ??

het lijkt me niet de oplossing maar rechtsklik erop en probeer als administrator uitvoeren.

Nee dat werkt niet ik denk dat het een wat grotere fout zelf in windows is of me beveileging blokeert elk progamma'

Simpeler

Wat simpeler uitgelegt ik krijg dus bij elke keer als ik een progomma wil instaleren een beveilegings waarschuwing met

bijvoorbeeld bij MSN als ik op uitvoeren druk : ( Bovenaan: er is een probleem met het bestand gevonden ) onderaan ( met een rood schild met een wit kruis erdoorheen staat er : ( Dit bestand wordt geblokeerd omdat het geen geldige digitale handtekening bevat dat de uitgever er van bevestigt ) en helemaal boven aan staat er Internet Explorer - Beveilegingswaarschuwing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan