Kan niks installeren op Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

janpiester

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Geachte mede-helpmij leden,

sinds 2 weken geleden kan ik niks meer installeren op vista. heb gebruikersaccountbeheer uitgeschakeld en vanalles geprobeerd.

als ik iets installeer krijg ik ALTIJD een error en dan kan ik kiezen uit deze 3 opties:

Afbreken - kies ik dit, annuleert het de hele setup
Opnieuw - blijft hetzelfde
Negeren- doe ik, maar er komen VEEL en veel meer fouten.

welke programma's heb ik geprobeerd te downloaden o.a.?

Nero, WinRar, TweakVI, Gunbound.

ik heb de ziggo antivirus.

Laatst bewerkt:
Je afvragen wát er aan het systeem veranderd is sinds het probleem zich voor het eerst voordeed is thans zinvoller dan gokken naar een oorzaak.

Laatst bewerkt:
Je afvragen wátr er aan het systeem veranderd is sinds het probleem zich voor het eerst voordeed is thans zinvoller dan gokken naar een oorzaak.

Aan het systeem is niets verandert. Ik weet dus ook niet hoe dit komt/kwam. Heb net een systeemherstel gedaan naar een herstelpunt van +- 3 weken terug en het heeft weinig nut.

:confused:

Ik geloof jou onvoorwaardelijk, maar de praktijk heeft mij óók geleerd dat er altijd iets aan het systeem is veranderd als er problemen ontstaan. De ene keer softwarematig, de andere keer hardwarematig, een 3e keer beide, maar er is áltijd een gebeurtenis aan voorafgegaan. (99% van de gevallen) De resterende 1% is een defect aan de hardware.

Een twijfelachtige download die een virusje bevatte.............?

Laatst bewerkt:
Ik geloof jou onvoorwaardelijk, maar de praktijk heeft mij óók geleerd dat er altijd iets aan het systeem is veranderd als er problemen ontstaan. De ene keer softwarematig, de andere keer hardwarematig, een 3e keer beide, maar er is áltijd een gebeurtenis aan voorafgegaan. (99% van de gevallen) De resterende 1% is een defect aan de hardware.

Een twijfelachtige download die een virusje bevatte.............?

Heb Norton 360 op mijn systeem draaien (via een cd die ik van de buren kreeg, legaal met activatiecode enz).

Heb 2x een full scan gedaan en heeft niet veel geholpen. Hardwarematig niets aan de hand sinds ik een nieuwe i7 pc heb (1499) bij de Pet!. 6GB ram, hd videokaart. Zegt genoeg lijkt me..

Denkt iemand dat het verstandig is dat ik de kast even weer naar de winkel breng? Of moet dat bij mijn computermanufracturer?

Je schrijft dat je niets kan installeren. Geldt dat ook voor dit tooltje?

de download links doen het niet

allebei niet

Kan de webpagina niet vinden
HTTP 404
Meest waarschijnlijke oorzaken:
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd.

Mogelijke acties:
Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Ga naar en zoek de gewenste informatie.

Meer informatie

Deze fout (HTTP-fout 404 - Niet gevonden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar de gewenste pagina kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de webpagina tijdelijk niet beschikbaar is. Maar de website kan ook zijn gewijzigd of de webpagina is mogelijk verwijderd.

Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan