Kan NOD32 niet verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wonderchild

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2009
Hallo!

Ik krijg NOD32 niet verwijderd. Hij staat niet meer bij software en ook de NOD32 removal tool vindt niets. Het icoontje van NOD32 staat echter wel rechtsonderin, de map van NOD32 is ook nog te vinden in mijn C schijf. Ik heb geprobeerd deze te verwijderen, maar deze geeft aan dat hij niet verwijderd kan worden omdat ik onvoldoende rechten heb of omdat het programma aan het draaien is. Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt :thumb:

Start->uitvoeren->msconfig->opstarten en het vinkje weghalen bij NOD32.
Opnieuw opstarten, en probeer het nogmaals te verwijderen.

Start eens op in de veilige modus,dan wordt NOD32 niet mee opgestart.
Je moet vóóral niet de map van Nod weggooien zonder te deïnstalleren via de uninstaller (moet in de Nod-map staan) anders ben je straks nog verder van huis.
Probeer dat eens ff.

Start eens op in de veilige modus,dan wordt NOD32 niet mee opgestart.
Je moet vóóral niet de map van Nod weggooien zonder te deïnstalleren via de uninstaller (moet in de Nod-map staan) anders ben je straks nog verder van huis.
Probeer dat eens ff.

Bedankt! :thumb: Ik heb hem inderdaad in de veilige modus gestart en toen de map kunnen verwijderen. Alles werkt nu weer prima!

Start->uitvoeren->msconfig->opstarten en het vinkje weghalen bij NOD32.
Opnieuw opstarten, en probeer het nogmaals te verwijderen.

Ik heb het op deze manier geprobeerd, maar hij bleef de foutmelding geven. Alles is nu opgelost. Bedankt voor je hulp! :thumb:

Ok hebben we toch weer iets goeds gedaan, succes nog verder. :thumb:

kan nod32 verwijderen ja

ga naar een andere antivirus softwere en ze norten bestand voor bestand in de kluis
of druk op alt +ctrl +delete en taakbalkbeheerder en blokeer nor32 en ga naar start alleprograma`s verwijder nod32 daar uit en dan kun je als het goed is verwijderen van de hadeschijf of is er al af!!:D

ga naar een andere antivirus softwere en ze norten bestand voor bestand in de kluis
of druk op alt +ctrl +delete en taakbalkbeheerder en blokeer nor32 en ga naar start alleprograma`s verwijder nod32 daar uit en dan kun je als het goed is verwijderen van de hadeschijf of is er al af!!:D
De vraag is al opgelost hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan