Kan notebook met i3 prossesor minecraft aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

basje9

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2011
hallo allen.
ik heb besloten een nieuwe laptop te gaan kopen want ik heb hem nodig voor school en tuisgebruik
dit is hem http://www.kieskeurig.nl/laptop/msi/classic_cx640dx-810/specificaties/1057102/
ik heb hem nodig voor digitalen school boeken maar nu is mijn vraag kan die oook games aan zoals minecraft of- leage of legends of- gta 4
welk van deze spellen die niet aan kan ook ff zeggen
mvg bas

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Heb even je titel aangepast I3 processor zegt in dit geval weinig in dit geval

hoi,

Wat bedoel je precies met aan kan? Meer dat alles vloeiend gaat of dat alles mooi hd en mooi beeld weergeeft?
Voor je doorsnee schoolzaken heb je op zich niet heel veel nodig, dat kan bijna elke hedendaagse pc/laptop wel, dus dat zal niet zo'n probleem zijn.

bij het spelen van de genoemde games is de videokaart een grotere factor dan de processor
ja de processor kan het aan maar kan de videokaart het ook aan?
de GT540M kan dat aan ja

GTA 4 zou nog wel eens moeilijk worden

Als je HD beeld wilt zul je ook een goede videokaart in je notebook moeten hebben.
(koop er een op een webwinkel zoals: www.Alternate.nl of www.Conrad.nl.
En RAM geheugen moet ook op een gigabyte of 3/4 liggen. Al is 3 GB RAM in je PC/Notebook niet aan te raden.
Maar qua processor. Ja, moet die kunnen draaien.
En anders doe je een Can I Run It test.
http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx
En selecteer MineCraft :)

Met vriendelijke groet,
Antonio

Als je vraag hiermee is opgelost. Wil je dan op Vraag Opgelost drukken?

Laatst bewerkt door een moderator:
HD beeld is niet eens mogelijk...
het scherm kan die resoluties toch niet aan

(btw www.alternate.nl en conrad etc mag je hier gewoon verkondigen zolang je maar geen reclame maakt)

Laatst bewerkt:
@AntonioTM,

Ik heb de links in jou bericht werkend gemaakt. Het is inderdaad geen probleem dit soort links te plaatsen, mits het een ondersteuning op de topic is. Tevens je dubbele bericht verwijderd.

@crash Sorry voor de dubbele post, foutje met mijn internet verbinding die net wegviel en ik dacht dat hij niet verzonden was.
Het beeld ondersteunt geen 3D dus spellen zoals GTA4 en Leauge of Legends zal die niet / moeilijk draaien.
En anders, probeer het. Maar de Can I Run It test zal meer zeggen dan wij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan