Kan NSW2003 niet installeren op W'98

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Berichten
424
Hallo,
ik heb een pc met W98SE, NSW2002 verlopen, dus NSW2003 gekocht. Installatie leverde het volgende op:
"Kan dit installatiepakket niet openen. Neem contact op met de leverancier om te kijken of het pakket een geldig Windows Installatiepakket is."
Op de site van Symantec gezocht, en vond de boodschap dat de Windows Installer was beschadigd door een verwijderd virus. Die dus met een tooltje van Symantec hersteld. Vervolgens Symcleam gedraaid om zeker te zijn dat alles van NSW2002 weg was. Uiteindelijk ook nog een keer RNAV gedraaid, maar inmiddels ben ik een hele dag verder maar krijg nog steeds dezelfde boodschap.
Ik word gek, maar wie weet nog raad?
Ik heb het originele pakket van NSW2003 Pro, netje gekocht. En ik heb geen zin om nu ook nog € 29,= te betalen voor een telefonisch hulp van Symantec.
 
Als ik je bericht goed begrijp is je NSW niet goed, dan zou ik een ander gaan halen.
 
Hey Sigma,
heb hem gauw even op een andere pc geprobeerd, werkt prima! Wat nu?
 
Hey Sigma,
heb hem gauw even op een andere pc geprobeerd, werkt prima! Wat nu?
 
Installeer w98 eens gewoon over de huidige heen dan zullen eventuele fouten in de installatie hersteld worden.
 
Heb ik nu dus stuk voor stuk alles gedaan wat in die 6 pagina's van Symantec stond.
En wat denk je?

IK KRIJG PRECIES DEZELFDE BOODSCHAP ALS WAAR IK VANMORGEN MEE BEGON:
"Kan dit installatiepakket niet openen. Neem contact op met de leverancier om te kijken of het pakket een geldig Windows Installatiepakket is."

Ik word echt gek. Pfffffffffffffffffffffff.
 
Misschien dan toch maar 98 er overheen installeren. :)
 
Zit denk ik niets anders meer op........
Maar zit het daar ook in? Ik snap het gewoon niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan