Kan office 2007 niet herstellen of verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouterbos

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2009
Hey,

Als ik office 2007 in Windows Vista probeer te herstellen of verwijderen met het configuratiescherm onderdeel 'Programma's en onderdelen' krijg ik de volgende foutmelding:

Er zijn geen beschikbare producten aangetroffen voor installatie. Neem contact op met uw systeembeheerder.

Of ik nu "Verwijderen" of "Wijzigen" kies, dan start de office installatiewizard met de melding: 'Vereiste bestanden laden...' en dan krijg ik de foutmelding.
Ik wil een onderdeel van office bij toevoegen.
Ik kan Word, Excel, PowerPoint en OneNote wel nog gewoon gebruiken.
Ik had bij de installatie van office 2007 niet alle onderdelen aangezet, alleen wat ik toen nodig had, omdat microsoft beweert dat je deze onderdelen altijd kan aanpassen achteraf.
Ik heb het office hulpprogramma 'Microsoft Office Diagnostische gegevens' al eens doorlopen maar deze beweert dat er geen fouten zijn.
Ik gebruik: Microsoft Office Home and Student 2007

Kan iemand mij helpen? :confused:

Gr Wouter

Als ik ervan uit mag gaan dat je de installatie-software van Office 2007 nog ergens hebt (op CD-rom bijv.), dan kun je gebruik maken van het Fix-IT programma of de handmatige instructies op deze link

Succes,

Tijs.

Volgende opmerkingen/vragen:
a. Hoe is Office dan ooit op je computer gekomen. Zonder cd-rom? Hoe dan wel?
b. Als er geen installatie-medium wordt gevonden (hetzij installatie-bestanden die tijdens de installatie naar de harde schijf zijn gekopieerd in de verborgen map C:\MSOCache\<submap>, hetzij cd-rom), dan houdt het op m.b.t. het toevoegen van onderdelen. Per slot kan er dan niets bij-geïnstalleerd worden.

Tijs.

Ik heb de Office 2007 dvd ooit van een vriend geleend. Hij heeft maar één pc en de Office Home And Student dvd lecentie geld voor 3 pc's. Daarvan heb ik er een gebruikt.
Ik kan die cd'rom niet opnieuw lenen, ik heb het hem gevraagd maar hij heeft die weggedaan.

Dan heb ik geen tips meer: Lijkt er echt op dat je (desnoods van iemand anders dan die vriend) zo'n installatie-cd zult moeten gaan lenen om je probleem te kunnen oplossen.

Tijs.

Als er niks anders op zit dan koop ik zelf wel de nieuwe Office 2010.

Bedankt voor uw hulp !! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan