kan office 2007 niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
goedendag,
ik heb hier een laptop die ik morge af moet hebben allen zit ik met een probleem:

ik kan office 2003 en 2007 niet instaleren en ze moeten der wel op!

kreeg deze fout melding via probleemraporten:

Beschrijving
Microsoft Office Setup is niet voltooid. Onze verontschuldigingen voor het ongemak.

Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: Office11Setup
Probleemhandtekening 01: {90110413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}
Probleemhandtekening 02: 11.0.5614.0
Probleemhandtekening 03: RemoveRegistryValues
Probleemhandtekening 04: 1404
Probleemhandtekening 05: _Software_Classes_.gra
Probleemhandtekening 06: X
Probleemhandtekening 07: X
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.2
Landinstelling-id: 1043

Extra informatie over het probleem
LCID: 1043

kunnen jullie mij helpen?

dell vostro 1000 is het.

mvg davepower

hallo,

gaat het hier om orginal office want office 2003 en 2007 zou je gewoon normaal naast elkaar moeten kunnen draaien

ze hoeven niet naast elkaar gedraaid te worden maar ik wil der minimaal 1 daar van der op hebben maar ze geven alle 2 een foutmelding met instaleren

ze zijn niet bepaald legaal sorry maar dan nog nu noem ik office maar als ik het gratis programma teamviewer wil instaleren dan komt er ook een fout melding, kortom ik kan geen programma's instaleren.

hallo,

oke had je graag geholpen maar mag niet.
is je windows ook illegale dan zou ik even zoeken voor een goeie windows en die downloaden.
maar daar mag ik je ook verder niet meehelpen

windows is legaal uiteraard maar kan je dan wel helpen met die ander programma's? die ook niet instaleren

teamviewer die instaleert ook niet, is voor prive gebruik gratis
en zo denk ik dat er nog vele programma's meer zijn die ik nu nog niet op hoeven maar straks wel

btw het downloaden van programma's en dan opslaan ergens kan ook niet, moet iets van administratieve rechten hebben terwijl ik de enigste gebruiker ben

oke ga eens naar configuratiescherm>gebruikersaccounts>dan ziet u rechts naam van pc met iets eronder wat staat daar

UAC staat nu uit. downloaden is gelukt alleen bij instaleren geeft die aan:

fout bij het schrijven naar bestand:
C:\.....\teamviewer.exe

klik afbreken om te stoppen
opnieuw of negeren

als ik op negeren klik blijft die zelfde melding komen maar dan met andere bestadnen

hallo

sorry maar kan je verder inhoudelijk niet helpen met de install van teamviewer misschien iemand anders wel

succes!!!!

Heb je Windows Update al gedaan ? Kies evt. voor Aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan