Kan op Marktplaats berichten niet meer verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik zit dagelijks op Marktplaats en alles werkte perfect. De website is blijkbaar gewijzigd en nu kan ik geen berichten meer verwijderen. Normaal verschijnt er bij het bericht dat ik wil verwijderen een prullenbakje waar ik dan op klik. Nu verschijnt er niets meer en ik zie geen andere optie. Ook een bod op mijn advertentie kan ik niet meer weghalen.
Ik gebruik een Thinkpad X25 met Linux Mint.

Laatst bewerkt:
Welke browser? Gebruik je geen ad-blocker die misschien iets te overijverig is?

Nee. Ik gebruik Firefox al decennia

En, wat vertelde Marktplaats toen je dit aan hun meldde?

Probeer daar maar eens mee in contact te komen. Via de site kom ik niet verder. Ben er inmiddels wel achter hoe berichten en een bod via de app op mijn Iphone zijn te verwijderen, maar het bericht blijft wel op mijn laptop staan. Op de website het bericht gemarkeerd en dan verwijderen aangeklikt, maar er gebeurt niets. Waardeloos dat een goed werkende en duidelijke website zo nodig weer anders moest. Maar ja de website-creatieven moeten zich kunnen uitleven.

Laatst bewerkt:
Als ik Marktplaats open op mijn laptop met W10 dan zijn de berichten die ik op mijn Iphone heb verwijderd ook weg. Op mijn laptop met Linux Mint staan ze nog! Maar eens gaan buurten op Linux Mint forum of ik de enige ben met dit probleem.

Ze keren niet terug maar worden niet verwijderd. Ik had ze verwijderd in de Marktplaats app, en dan zijn ze ook weg in de laptop met W10 en hadden ze ook in de Linux laptop weg moeten zijn. Maar daar zitten ze dan nog. En ze laten zich daar niet verwijderen met gewoon aanvinken en dan op verwijderen klikken. Overigens ligt het Linux Mint Forum eruit. Dus ik kan niet checken of andere Mint- gebruikers dit ook hebben.

Heb je daar op je andere apparaten al een refresh gedaan? En ik gok dat Linux Mint er weinig mee te maken heeft, dat is geen browser.

Net weer geprobeerd berichten te verwijderen en ..... jawel, het werkt weer. Wel jammer dat Marktplaats website is 'ge-upgrade' want de oude was gewoon handiger.

Maar los daarvan, de website van Linux Mint geeft nog steeds melding 'kan website niet vinden'. Kan de hitte zijn of een bug. Was benieuwd of ik de enige met dit probleem was.

Vreemd. Net op mijn W10 laptop geprobeerd, maar ook daar 'kan server niet vinden´. Krijg een schermpje te zien waarop je kunt blokkeren en deblokkeren, maar kan het niet toevoegen want jpg is te groot. Deblokkeren maakt overigens geen verschil.

Maak eens een screenshot met het Knipprogramma van Windows?

Met Linux Pix verkleind. Dit is wat ik op mijn W10 laptop zie. Ik begrijp dat je het blokkeren met de aan/uitknop kunt regelen, maar het maakt geen verschil.schermpje klein2.JPG

Dat is je adblocker

Doet het bij mij gewoon:

1751474970633.png

• Leuk
Waarderingen: Aar
En die adblocker staat dus uit.

En die adblocker staat dus uit.
Dat is jouw keuze, maar het heeft geen invloed op het niet kunnen bekijken van de website, als de instelling niks uitmaakt. Wel zou een site bezoekers kunnen weren die een ad-blocker aan hebben staan, maar dan zou je minimaal een website moeten zien. Dus de ad-blocker kan je afstrepen.

Zoon is gisteren langs geweest (heeft er verstand van) en constateerde dat de server van het Nederlandse Linux Mint forum er uit ligt. Ongeacht welke browser je gebruikt werkt het dus niet. Ook als je via het Engelstalige forum, dat via meerdere links is te openen, doorklikt naar het Nederlandse forum, krijg je de melding 'We kunnen die website niet vinden. Kan geen verbinding maken met de server'. Ook via een omweg met zijn Iphone werkt de Ned versie niet. Net zelf nog even met mijn eigen Iphone met Firefox geprobeerd in de hoop dat het weer werkt. Kreeg melding 'de eigenaar van www.linuxmint.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd'. Ook als laatste optie bij mijn emails van het forum geprobeerd een bericht te beantwoorden, ook dan volgt de melding 'kunnen de website niet vinden. Kan geen verbinding maken met de server'. Probleem ligt dus daar en duurt nu al ruim een week. Baal ik wel van.

Er zijn nog genoeg andere fora. Misschien is deze wel gestopt. Kijk eens of je zijn mailadres kan vinden via SIDN?

Terug
Bovenaan Onderaan