kan opgegeven module niet vinden(stukje erger dan normaal)

Status
Niet open voor verdere reacties.

erik1991

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Berichten
3
Goeden midaag allemaal.
Van te voren wil ik graag iedereen alvast bedanken die me wilt helpen.

Ik heb windows 7 32bit.
Toen ik op 9 dec me pc opstarte kreeg ik een windows update(zwart scherm met witte letters 1/3, 2/3, 3.3) weet niet of dit er mee te maken kan hebben maar goed ik vermeld het maar.
Toen ik vervolgen mijn online game wou openen gaf windows het volgende aan:" c:\game/game naam Kan de opgegeven moudle niet vinden"
In eerste instantie dacht ik dat het aan de game lag en ik wou het herinstalleren.
Maar ik kon het niet meer verwijderen.
ik heb een anti spyware/adware scan gedaan( in veilige modus omdat ik die ook niet kan openen met de zelfde reden hij kan de opgegeven mudule niet vinden.
de scan in veilge modus had trouwens 8 bedreigingen gevonden maar daar mee was het niet opgelost.

probleem deel 2
ik dacht oke goed dan beginnen we helemaal opnieuw met windows.
Maar ik kom vervolgens ook niet meer in mijn software/programma gedeelte van mijn configuratie scherm.
Ik kan voor de rest overal in maar niet daar in en laat dat nou net het key gedeelte zijn voor de restart.
Spijtig genoeg heb ik ook geen windows 7 cd meer dus kan ook niet.

Heeft er iemand nog een idee hoe dit programma te verwijderen of het mogelijk te maken dat ik weer in mijn software kan komen zodat ik mijn pc kan configuren.
Of heeft iemand nog een route om mijn pc te configureren?
Ik ben al sinds 9 dec aan het proberen en ik kom er niet uit.
Bijvoorbaad dank allemaal
 
Hoi,
Welkom op Helpmij
Je bent wss getroffen door spy/malware, gebruik Mbam op het op te lossen.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/616865-Wat-te-doen-bij-virussen-spyware-etcetera
Via Ccleaner onder gereedschap kun je wél in programma's en onderdelen komen en ook de mogelijkheid tot deïnstalleren v.d. malware die je evt. hebt opgelopen.
Het feit dat je via de nomale weg niet meer in het onderdeel programma's en onderdelen kunt komen geeft al aan dat de evt. spyware daar ook aanwezig is.
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook al Malwarebyes anti-malware gebruikt en die vond 8 bedreiginingen maar loste het niet op.
ik ga even proberen wat je me gezegt heb je krijgt zo feetback
 
Nog een tip: Gebruik Mbam eens in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot). De spy/malware wordt dan normaliter niet mee opgestart.
 
Ik heb mbam toen juist in veilige modus gebruikt.
omdat als ik mbam in normale modus gebruik ik ook de volgende melding krijg :c\program files\malwarebytes' anti-malware\mbam.exe kan opgeven module niet vinden.
en des tijds vond i 8 bedreigingen maar het probleem was niet verholpen
 
Heb je al iets met Ccleaner geprobeerd? In prograam's en onderdelen komen b.v.?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan