Kan Outlook niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkB

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2000
Berichten
174
Ik krijg de volgende melding:

"Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan het outlook venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem kontakt op met.................."

Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen om het op te lossen?

Vriendelijke dank.

Henk
 
ik weet niet een directe oplossing maar misschien opnieuw installeren met de Office cd?
 
Outlook

Ja, maar er is niets gebeurd en opeens werkt hij niet meer. Waar kan dat aan liggen dan?:rolleyes:
 
heb ik vorige week ook gehad, identiek.
probleem lag toen bij onze exchange server ... niet bij outlook.
 
Dat is idd jammer.

MAAR WEET NIEMAND EEN ANTWOORDT DAT LIJDT TOT DE OPLOSSING???????
Kom op kanjers, laat even wat weten!:thumb:
 
HenkB zei:
Dat is idd jammer.

MAAR WEET NIEMAND EEN ANTWOORDT DAT LIJDT TOT DE OPLOSSING???????
Kom op kanjers, laat even wat weten!:thumb:
is er een systeembeheerder ? Die moet dat toch aankunnen !
 
Nee, ik zit privé op mijn laptop thuis te werken

Verder kan ik outlook express wel gebruiken en ik kan gewoon op internet (getuige dit berichtje)
 
HenkB zei:
Nee, ik zit privé op mijn laptop thuis te werken

Verder kan ik outlook express wel gebruiken en ik kan gewoon op internet (getuige dit berichtje)

je werkt dus niet via een exchange-server ...
 
Ow, ik dacht dat die er mee bedoelt werd.

Als ik outlook opstart heeft ie het over een server die niet beschikbaar is en vervolgens sluit hij outlook gelijk af. Ook na het opnieuw installeren.
Over welke server heeft ie het dan en hoe kan ik dat configureren?
 
HenkB zei:
Ow, ik dacht dat die er mee bedoelt werd.

Als ik outlook opstart heeft ie het over een server die niet beschikbaar is en vervolgens sluit hij outlook gelijk af. Ook na het opnieuw installeren.
Over welke server heeft ie het dan en hoe kan ik dat configureren?
een exchange server is een server ( doorgaans van een bedrijf ) waarop je mail binnenkomt en staat, meestal heb je een pop3 nodig.
 
OPGELOST!

Ik heb van mijn externe schijf van mijn andere PC de bestanden gecopieerd van outlook en nu werkt het weer. Het was dus het Outlook.pst bestand wat beschadigd is.

Nou, weer iets geleerd, ja toch!:thumb:
 
HenkB zei:
OPGELOST!

Ik heb van mijn externe schijf van mijn andere PC de bestanden gecopieerd van outlook en nu werkt het weer. Het was dus het Outlook.pst bestand wat beschadigd is.

Nou, weer iets geleerd, ja toch!:thumb:
congratz !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan