kan pagina in een website niet bereiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kan een bepaalde website wel openen,maar als ik daar een bepaalde pagina wil inzien, zie ik kort de inhoud,maar dat verandert snel in "pagina niet gevonden"

foutmelding onderaan staat:

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Wat moet ik doen?:confused:

Eerst maar eens vermelden welke website het over gaat, of minstens de link vermelden die je die foutmelding verzorgt.

Glazen bol-kijken is niet het sterkste punt van de Helpmij-deelnemers, vandaar dat extra informatie nodig is. :D

Tijs.

Hoi,

Ik kan alleen maar zeggen dat mijn virusscanner Nod32 flink tekeer ging met meldingen.

Heb niet eens gekeken wat allemaal....maar gewoon gauw de site weer gesloten.
En....ik weet niet of ik nog behoefte heb om weer op deze onzekere links te klikken...sorry..:)
Maak er melding van zou ik zeggen

Ed

Laatst bewerkt:
wie kan deze website testen op virussen

Wie en hoe wil/kan iemand deze website testen op virussen of ander ongemak.??:confused:

En waarom.... als ik vragen mag....waar wil je naar toe?

Ed

goede bedoeling

Ik waardeer je mening,maar omdat heel veel mensen deze site MOETEN bezoeken voor informatie, EN DE WEBMASTER van die site :thumb:denkt dat het aan mijn instellingen van de computer ligt,zou ik het graag van meer mensen willen horen,zodat ik dat dan kan laten zien,in ieder geval aan mijn eigen volleybalclub.

mag ik het emailadres van die webmaster?....dan stuur ik hem een plaatje van de Trojans die mijn virusscanner heeft gevonden .

Je kunt het ook aan mij mailen...zie mijn profiel

Ed

niks meer gehoord of ontvangen!

Enn........nog wat gehoord , gestuurd en/of ontvangen.?

m.v.g:eek:

Erhm, ik kan er met internet explorer gewoon opkomen, ik heb de hele site doorgebladerd en kreeg via elke link gewoon een nieuwe pagina. Het enige wat ik irri vind is dat ik er met firefox NIET op kon komen, dan zie ik alleen de homepagina en verders niks.

Oh ja, geen last van virussen of iets dergelijks.Alleen een popup met een reclame.:thumb: En een active/x dingetje.

Laatst bewerkt:
Zelf geen active-x dingetje gezien (maar kan ook uitgeschakeld staan op mijn pc).
Verder inderdaad wel een poging tot een popup, maar geen directe waarschuwingen van anti-virus software op mijn pc (Norman Antivirus).

Zouden er problemen zijn met dat active-x ding waar Petje het over had of in de popup?

Tijs.

kan nu ook alles bereiken

Ik weet niet of ED al contakt heeft gehad met de webmaster,maar ik kan NU OOK gewoon de websites bereiken,alleen met een pop-up.

Dus , is het nu opgelost?????:thumb:

Hoi,

Sorry..ben nog niet in de gelegenheid geweest om de webmaster te informeren...maar..nu ik de laatste reacties zie wil ik toch graag een plaatje plaatsen van nog steeds precies dezelfde meldingen die ik krijg van mijn virusscanner Nod32 als ik de site weer bezoek.

Wie heeft een zinnige reactie hierop ? :)

Ed

Bijlagen

• melding 1nod32.JPG
    melding 1nod32.JPG
    52 KB · Weergaven: 65
Vreemd AVG geeft geen melding. Als je trouwens bij nod32 even zoekt naar die trojan, dan vind je geen beschrijving of iets dergelijks???

In Firefox krijg ik een deel van het menu aan de rechterkant niet te zien (w.o. die Medelingen-link). (Pop-ups staan uit)

EDIT: In Internet Explorer staan ze er wel, ook al staan daar ook pop-ups uit.
EDIT2: Net als bij Petje geeft AVG geen alarm, zelfs met ingeschakelde Link-scanner.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan