hoi,
het probleem is nog steeds hetzelfde, wat nu?????
ik heb java opnieuw geinstalleerd, maar moet de oude erdan eerst eraf?
het is programma- hijack- die kan ik ook niet downloaden.
ik heb virusscanner Norton
en heb toch bij Tiscali en Housecall laten scannen, en geen virussen gevonden.
Ben toen naar Bitdefender gegaan en laten scannen en die vond er vier - trojans - Dyfuca.v
heb ook nog gedefragmenteerd en bij a-aware laten kijken en die vond deze, wat kan ik hier van weg gooien.
Ad-Aware 6 Zoekresultaat, 10-1-2004 9:34:37
Created with Ad-aware Personal, free for private use.
Samensteller Typ Categorie Object Commentaar
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van
drongelen@as1.falkag[1].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van drongelen@atdmt[2].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van drongelen@commission-junction[1].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van drongelen@doubleclick[1].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van
drongelen@hg1.hitbox[1].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van drongelen@hitbox[1].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van drongelen@mediaplex[1].txt
Tracking Cookie Bestanden Data Miner c:\documents and settings\j. van drongelen\cookies\j. van drongelen@qksrv[1].txt
drongelen@stat.onestat[1].txt
www.searchtraffic.com
NCase Bestanden Data Miner c:\program files\internet optimizer\sim\ncmyb.dll
New.Net Bestanden Misc c:\program files\newdotnet\newdotnet4_80.dll
New.Net Bestanden Misc c:\program files\newdotnet\newdot~2.dll
New.Net Mappen Misc C:\Program Files\NewDotNet\
Xupiter Mappen Data Miner C:\Program Files\Xupiter\