kan Panda antivirus + firewall 2008 niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlinder004

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Ik kan de panda antivirus + firewall 2008 niet verwijderen op wat voor manier ook.
heb programa's geprobeert die progamma's verwijderen, maar daar staat ie niet tussen enz..
en als ik de panda antivirus instaleren dan zegt ie dat vcl50.bpl niet bestaat.
en dan probeer ik een nieuwe instalatie van panda antivirus en dan zegt ie pavcpl.cpl en avldr.dll is geweigerd.

Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.
kan iemand mij hier verder mee helpen?

Probeer eens dit programma om Panda te verwijderen?

Maak eerst een herstelpunt, voor de zekerheid.

Succes,

Tijs.

Probeer eens dit programma om Panda te verwijderen?

Maak eerst een herstelpunt, voor de zekerheid.

Succes,

Tijs.

Tijs, Het lijkt me, dat je ook even uitlegt wat er nu precies gebeurt als je een link plaatst die direct een programma op een computer wil gaan installeren ...... :mad:

vlinder004

Voor elke versie van Panda is er kennelijk weer een ándere verwijdertool.
Waarschijnlijk weet je zelf welke op je pc is geïnstalleerd.
Onderstaande link brengt je naar een opsomming van de verschillende versies.
Klik op de versie die jij hebt geïnstalleerd en daaronder op 'Installeren en verwijderen'
Daaronder vind je een download voor de versie die je wilt verwijderen en de instructie.

http://www.pandasoftware.nl/nl/thuisgebruikers/servicesupport/support/

Laatst bewerkt:
Tijs, Het lijkt me, dat je ook even uitlegt wat er nu precies gebeurt als je een link plaatst die direct een programma op een computer wil gaan installeren ...... :mad:

@Teun.van.Veelen:

Waarvan beschuldig je me nu? Er wordt helemaal niets geïnstalleerd, alleen uitgepakt en daarna gedraaid. Waar je beschuldigingen op gebaseerd zijn is mij dus een raadsel.

Bovendien geef ik duidelijk aan dat het om een verwijderprogramma gaat, dus...

EDIT: Ik zie net dat mijn link gewoon het gewenste resultaat heeft gehad. Graag dus een volgende keer even ademhalen voordat je een keel opzet.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan