kan pc niet meer afzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

a183677

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
2
sinds een dag of 2 kan ik mijn pc niet meer uitschakelen.
Iedere keer als ik hem wil uitschakelen ,start hij terug opnieuw op, ik moet nu iedere keer de voeding uittrekken.
Kan er iemand mij helpen , dank u voorbaat?
 
Probeer het eens door de POWER knop 5 sec. in te drukken.
 
Als het nog een keer gebeurd, niet de voeding eruit trekken. Zoals Will-well zegt, de power knop voor 5 sec indrukken of de resetknop vasthouden en dan het knopje van de voeding om (of de stekker eruit) Dat schijnt beter te zijn voor je systeembestanden. Ik weet niet of het klopt, ik heb het ook maar via-via gehoord.
 
Download bij windows update eens de update voor afsluitproblemen.
 
Ik had het probeem ook ineens maar de volgende oplossingen lijken me niet echt gezond

Geplaatst door Will-Well
Probeer het eens door de POWER knop 5 sec. in te drukken.

Geplaatst door meelman
Als het nog een keer gebeurd, niet de voeding eruit trekken. Zoals Will-well zegt, de power knop voor 5 sec indrukken of de resetknop vasthouden en dan het knopje van de voeding om (of de stekker eruit) Dat schijnt beter te zijn voor je systeembestanden. Ik weet niet of het klopt, ik heb het ook maar via-via gehoord.

Maar ik heb in de link van Casper:

Geplaatst door Caspar107
Kijk hier eens voor wat oplossingen
http://www.aumha.org/a/shutdown.htm

De oplossing voor mij gevonden en dat is:
Ga naar start > uitvoeren > type msconfig > klik geavanceerd > snel afsluiten uitschakelen.
 
't was ook niet bedoeld als een gezonde oplossing... Meer als een minder ongezonde :D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan