Kan PDF bestand niet kopieren maar alleen afdrukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Als ik een polis of zo van mijn verzekering krijg toegemaild, kan ik die probleemloos naar een bestand kopieren en daar openen. Daar heb ook de mogelijkheid om linksboven "kopieren naar" te selecteren. Nu zit ik echter met een aantal pdf bestanden waar de mogelijkheid "kopieren naar" niet gegeven wordt en daar werkt het dus niet. Wel kan ik daar linksboven äfdrukken" kiezen. Als ik echter bij afdrukken, "afdrukken naar bestand" kies en bijv. opsla in documenten, dan is die file nooit meer terug te vinden. Kan ik een pdf file waar alleen de mogelijkheid tot printen word gegeven niet toch op een of andere manier kopieren?
mvrgr. Kanyarat.

Bijlage eerst daar opslaan waar je hem naar toe zou kopiëren en daar vandaan openen.
Dan kun je ermee doen wat je wilt.

Gewoon Adobe Reader 9. Dat is het probleem juist, opslaan gaat niet! Ik heb bijv. een paar zaken van de Nederlandse ambassade nodig, die op de site van de ambassade als pdf file staan. Als ik daar de file open kan ik die alleen maar printen en niet opslaan.

Foxit toont volgens mij inderdaad een diskette icoontje waarmee je de PDF kunt opslaan.

Heren bedankt voor de goede raad:thumb: Foxit werkt en ik kan weer verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan