Kan PDF bestand niet lezen en printen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat het programma Acrobat Reader op je PC ?
Dit heb je namelijk nodig om Portable Document Format (PDF) te kunnen lezen.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens Foxit te downloaden van download.com. Dit is een lichtgewicht programma dat vergeleken met Adobe Reader de bestanden een kleine 100x sneller opent.
Je moet het programma dan unzippen in bijv. C:\WINDOWS\system32, dan kan je het programma oproepen met start, uitvoeren, Foxit.:thumb:
 
Will-Well zei:
Staat het programma Acrobat Reader op je PC ?
Dit heb je namelijk nodig om Potable Document Format (PDF) te kunnen lezen.
Ja zie je daar gaan we al. Als ik op zoek ga naar Acrobat Reader kom ik bij Adobe uit en dan download ik dat en denk dan dat het moet werken.
 
Adobe gaat net als Microsoft slecht om met de oude besturingssystemen... kijk nog eens naar mij tip!:thumb:
 
saturator zei:
Ja zie je daar gaan we al. Als ik op zoek ga naar Acrobat Reader kom ik bij Adobe uit en dan download ik dat en denk dan dat het moet werken.


klopt,dat moet ook werken!
 
Will-Well zei:
Je kunt het hier downloaden--> http://www.adobe.nl/products/acrobat/readstep2.html en daarna installeren.

Let op! Het is wel 30 MB.
Oke heb Acrobat Reader 5.05 gedownload en waarempel ik kan nu wel het bestand lezen.
Dank je wel voor deze goede raad. mijn kleinzoon is op visite en geef hem nu mijn aandacht. Maar zou ik nog eens een keer vandaag een beroep op iemand van jullie mogen doen?
 
Will-Well zei:
Voor Acrobat Reader 7.07 heb je Win XP nodig.

Beste Will-Well ik ben al tevreden met 5.05. Maar misschien kun je me nog verder helpen met mijn Media Player 9. Film of live stream TV kijken kan ik niet of nauwelijks. Heb bijna alle codecs gedownload echter zonder resultaat. Misschien is er jouw omgeving iemand die mij kan helpen?
 
Geef eerst eens de specificaties van jouw oude PC met Win 98 (SE).
Vermoedelijk is dit al de oorzaak (processor, videokaart en geheugen).
 
Will-Well zei:
Geef eerst eens de specificaties van jouw oude PC met Win 98 (SE).
Vermoedelijk is dit al de oorzaak (processor, videokaart en geheugen).

Het is een Compaq Presario 4555, draait onder Windows 98 SE, videokaart, geheugen en dat soort begrippen liggen al ver boven mijn kennis van computers. Sorry

Nog wat speurwerk gedaan: geheugen 48 megabyte, processor AMD-K6 op 233 Mhz
Vaste schijf 3.734 GB, nog beschikbaar 6.79 MB, videokaart S3 Trio64V2-DX/GX (775/785) (2 MB), geluidskaart ES1887 Plug and Play AudioDrive, thats all.



Chris
 
Laatst bewerkt:
saturator zei:
Het is een Compaq Presario 4555, draait onder Windows 98 SE, videokaart, geheugen en dat soort begrippen liggen al ver boven mijn kennis van computers. Sorry

Nog wat speurwerk gedaan: geheugen 48 megabyte, processor AMD-K6 op 233 Mhz
Vaste schijf 3.734 GB, nog beschikbaar 6.79 MB, videokaart S3 Trio64V2-DX/GX (775/785) (2 MB), geluidskaart ES1887 Plug and Play AudioDrive, thats all.



Chris

Will kun je hier wat mee?

Chris
 
Als je de PC bedoeld dan kun je hier heel weinig mee (Antiek).
Mijn advies is (maar ik kan niet in jouw knip kijken) koop een verse PC.
Met een 2 Mb videokaart 48 Mb geheugen en Win 98SE kun in deze tijd niet veel meer.
 
Will-Well zei:
Als je de PC bedoeld dan kun je hier heel weinig mee (Antiek).
Mijn advies is (maar ik kan niet in jouw knip kijken) koop een verse PC.
Met een 2 Mb videokaart 48 Mb geheugen en Win 98SE kun in deze tijd niet veel meer.

Nou Will bedankt dit geeft de burger weer moed. Grapje, ik kan gewoon geen afscheid nemen van het oudje, zei het oudje. Will bedankt zover, misschien tot een volgende sessie.

Chris

P.S.

Heb zo even een senioren test Windows XP gedaan en heb mijn computerbrevet voor senioren net uit de printer gehaal met een ruime voldoende. Groetjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan