kan .PDI bestand niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slipknot 654

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
1
hallo, ik heb al veel geprobeerd maar het laat zich maar niet verwijderen! PDI staat voor Pinnacle Disc Image. ik maakte dit per ongeluk aan en nu kan ik het niet meer verwijderen, als ik het probeer krijg ik de foutmelding: cannot delete (filename), it is being used by another person or program. close any programs that might be using this file. maar: het word oor niks gebruikt to zover ik weet, ik heb alles van pinnacle via windows task manager en dan processes gestopt maar nog steeds... ik kan dit bestand zelfs niet verplaatsen want dat mag ook niet, zelfs in veile modus en dan op een andere gebruiker (na natuurlijk de map waarin dit staat te hebben gedeeld met alle gebruikers) kan ik het zelfs nog niet verwijderen terwijl het dan 0% door een gebruiker of programma word gebruikt, ik heb ook al met een aantal programma's delete on reboot geprobeerd (hijackthis en killbox) en ook gewoon proberen te verwijderen met killbox, ik kan dit bestand ook niet hernamen. ik heb ook in de opstartlijst alles van pinnacle uitgeschakeld, zonder succes, ben ten einde raad en wil het niet hoeven te verwijderen zoals iemand op een andere site het deed nadat ie ten einde raad was want ik heb de installatie disc niet meer

bij voorbaad dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan