kan plots niet meer aanmelden op hotmail en facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
hallo ,

sinds paar dagen geleden kan ik plots niet meer aanmelden op Hotmail en facebook , allebei tegelijk

heb bij Hotmail al geprobeerd wachtwoord vergeten en dergelijke maar geen nut , namelijk geprobeerd van link te zenden voor wachtwoord reset enzo naar alternatieve mail , maar die is al oud en niet meer in gebruik en weet totaal het wachtwoord niet meer

code zenden via sms voor 1malig aanmelden werkt ook niet want geef men mailadres in en gsm nr verzend de code maar krijg helemaal geen sms

kan iemand me helpen hoe ik me weer kan bij Hotmail en facebook ?

en hoe kan het nu dat ik plots op de 2 niet kan aanmelden ???

heb een macbook en dus werkt er niet op , ook al op pc's van vrienden geprobeerd met windows 7 maar geen resultaat

kan iemand helpen hoe ik terug in men mail en facebook kan aub , want in mail komen berichten in van werk en dus heel belangrijk ...

dank u

mvg

Nou dat is niet fijn. En vergeten ja dat is dus een probleem. Heb je het hier al geprobeerd. Klikje

ja dat ook al geprobeerd dan keuze tussen een link verzending naar alternatieve mail maar die heb ik toen opgegeven en die heb ik ni meer en zou wachtwoord absoluut niet meer weten en tweede keuze een vragen lijst ,
heb deze ingevuld na zoveel tijd mail terug gekregen met een link in om op te klikken , klikte erop maar kreeg dan telkens het antwoord op de pagina van : link is al gebruikt en niet meer geldig en ....

wat kan ik doen dat werkt ???

dank u
mvg

Het is wat he. Probeer dit eens. Geen garantie dat het lukt. Ik weet het echt niet, maar ja nooit geschoten is altijd mis. Maak eens een nieuw ****outlook.com aan. Kan toch geen kwaad. Kun je dan misschien al je contactpersonen van je oude Hotmail terughalen. Klikje en lees dit even ik kom hier vandaan. Klikje Waarom dit, omdat je met Hotmail geen steek vooruit komt. Succes he.;) Nog even een aanvulling. Klikje

Laatst bewerkt:
Hele belangrijke mails en dan heb je geen forward ?

Verder vind ik het een raar verhaal. Je weet vast wel wat ik bedoel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan