kan printer niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Ik kan mijn printer niet installeren. De PC mist het dll bestand hpzimc09.dll .

Weet iemand waar ik dit kan downloaden op internet? Heb zelf al gezocht op een franstalige site, maar als ik die installeer zou het om slechte dll bestand gaan en kan het systeem later instabiel worden.

Bij HP kun je alle drivers downloaden hoor, voor je printer en daar zal vast dat bestand wel bijzitten.

Weet niet welk besturingssysteem je gebruikt, welke printer je hebt, en welke drivers of waar je die vandaan hebt.

Bij HP kun je alle drivers downloaden hoor, voor je printer en daar zal vast dat bestand wel bijzitten.

Weet niet welk besturingssysteem je gebruikt, welke printer je hebt, en welke drivers of waar je die vandaan hebt.

windows xp, hp deskjet 3550 en die drivers heeft mijn pc leverancier bezorgd. Maar door dat ik een pc recovery heb moeten doen is er blijkbaar één dll bestand verdwenen.

Ook als ik de drivers download via de link van HP heeft hij dezelfde foutmelding.

Dit bestand voldoet niet aan de eisen van windows logo en kan er voor zorgen dat uw printer in de toekomst instabiel word:(

Kben dan toch eens verder gegaan met installatie maar kan nu het bestad hpzstw09.exe niet kopiëren. Kword er moedeloos van. Na die pc recovery is het van het éné probleem in het ander dat ik verzeild ben geraakt. Wat zouden jullie nu doen in mijn plaats?

Hi

Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg de hp 3550 niet geinstalleerd. Wat ik ook doe...en heb de dll's allemaal van internet gehaald. Ook heb ik HP.be gecontacteerd...en die sturen gewoon een emailtje dat het aan windows xp ligt...
Heb je al een oplossing...laat het me zo vlug mogelijk weten a.u.b.

Mvg,

Gekko.

Ik heb het zelfde probleem bij mijn hp psc 1510 alleen als ik hem gewoon aan mijn laptop koppel doet hij het maar wanneer ik hem aan mijn netwerk koppel moet hij hem opnieuw installeren en vraagt hij ineens om die hpzimc09.dll ik heb mijn hele pc en de hele cd en ook de drivers die ik nog gedownload heb van de hp site afgezocht naar dit bestand zonder suc6 iemand enig idee?

Dit topic is reeds bijna een jaar oud en gaat over een ander type printer.
Ik raad je dan ook aan om zelf even een topic te openen, dat houd het allemaal wat overzichtelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan