Kan printer niet installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel73

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2002
Berichten
77
Mijn printer: HP Laserjet 1300 kan ik niet geinstalleerd krijgen onder Win XP.

Na een upgrade is mijn harde schijfletter veranderd van C naar H. De installatiesoftware van HP blijft echter zoeken naar de C schijf.

Handmatig toevoegen leek me de tweede optie maar daar moet ik aangeven op welke poort hij is aangesloten. Bij mij zit ie op de USB poort maar die zie ik nu juist niet in die lijst staan.

Hoe kan ik mijn printer nu aangesloten krijgen???

:confused:
 
Of schijfletter(s) wijzigen.

Ga via configuratiescherm naar systeembeheer en dan naar computerbeheer dan schijfbeheer aanklikken en vervolgens bij actie en alle taken kiezen voor stationletter en paden wijzigen de veranderingen doorgeven.


Succes,
Raymond
 
Of schijfletter(s) wijzigen.

Ga via configuratiescherm naar systeembeheer en dan naar computerbeheer dan schijfbeheer aanklikken en vervolgens bij actie en alle taken kiezen voor stationletter en paden wijzigen de veranderingen doorgeven.


Succes,
Raymond

Ik krijg de melding "kan het stationletter van het opstartstation niet wijzigen".

Lukt niet dus, helaas.
 
Printer

je HP Instal cd in je driver plaatsen > Start > Configuratiescherm >Hardware > Volgende klikken

Als je, je C: terug wilt dan moet je naar start > Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfbeheer > Dan op een van de partie klikken met rechtermuisknop (stationletter en paden wijzigen) Als dat niet lukt probeer het in veilige modus als administrator
 
Laatst bewerkt:
je HP Instal cd in je driver plaatsen > Start > Configuratiescherm >Hardware > Volgende klikken

Als je, je C: terug wilt dan moet je naar start > Configuratiescherm > Systeembeheer > Computerbeheer > Schijfbeheer > Dan op een van de partie klikken met rechtermuisknop (stationletter en paden wijzigen) Als dat niet lukt probeer het in veilige modus als administrator


Bij de 1e oplossing wordt er op een gegeven moment gevraagd om de poort waarop de printer is aangesloten. In de lijst die ik dan zie staat geen usb-poort. Wat te doen?

Bij de 2e oplossing: Ik heb 1 harde schijf met 1 partitie en schijfletter H. Volgens het voorbeeld kan ik het niet wijzigen omdat ik de melding blijf krijgen dat het om een opstartschijf gaat. Moet ik anders eerst de harde schijf in partities opdelen? Hoe werkt dat?

Oops...niet goed gelezen. Ik zal het even als moderator proberen......lukt nog steeds niet!
 
Laatst bewerkt:
Niemand met een oplossing. Kan ik de installatiesoftware niet aanpassen van HP. Dat ie moet zoeken naar H ipv C?

Of weet iemand hoe ik bij "printer toevoegen" kan aangeven dat ik de usb poort gebruik. Want die zie ik niet in de lijst staan. Of toch maar weer een ouderwetse printerekabel gebruiken om aan te sluiten??
 
Ben er inmiddels uit.

Toch handmatig toegevoegd via de DOT4_001 poort. Ik las ergens dat dat gebruikt kan worden voor de USB. De gebruikelijke stappen gevolgd en toen ging alles gelijk goed.

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan