kan printer spoole servicer niet meer te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldus

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo allemaal,

Ik heb een windows 7 64bits besturingssysteem,mijn probleem is dat ik mijn printer niet
meer kan installeren.
Ik kan print spooler service niet meer vinden op m'n pc.

Wie weet raad?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Ronaldus

Laatst bewerkt:
Hallo heb je de orininele cd rom van je printer. Stop hem in je drive en installeer hem opnieuw.

Vraagje welke printer heb je.

Kijk ook eerst eens bij configuratiescherm en dan probleemoplossing, vaak staat er wel een oplossing bij.

Er staat ergens printer gebruiken en er staat ook ergens geavanceerde optie op dat schermpje. Vink die aan en voer het als administrator uit als je kunt.

ik heb de probleemoplosser gebruikt,maar deze kan print spooler-service niet uitvoeren.

Ja oke dat is dus niet mogelijk en die andere dingen die ik schreef.

CD rom en welke printer heb je.?

ik heb een Canom Pixma ip 4300 printer,ik kan de cd-rom niet meer installeren omdat de print spooler-service niet meer werkt.

Vul hier eens in wat je kunt en download de driver.

http://software.canon-europe.com/

Maar kijk eerst eens of je alle updates hebt geinstalleerd. Dat zou je als eerste moeten doen.

Je zou dan ook de printer kunnen verwijderen, via configuratiescherm, en dan programma's, en onderdelen, zoek je canon printer in die lijst en verwijder hem of misschien is een herstel mogelijkheid kijk dan boven in je scherm of dat er staat en probeer het dan te herstellen. Staat dat er niet, dan verwijderen en opnieuw installeren en een schone installatie doen.

Dat heb je netjes gefixt. Goed gedaan en bedankt voor de terugkoppeling. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan