kan programma niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginoosterhaus

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
hallo mesen, ik heb een vertaal programma op de computer die het altijd goed heeft gedaan,maar sinds enige tijd kan het programma niet geopend worden er komt een venster te staan met daarin:16 bits windows-subsysteem...c:\windows\system32\autoexec.nt.het systeembestand is niet geschikt voor ms-dos en microsoftwindows toepassingen.kies sluiten om toepassing te sluiten. wie kan mij helpen??? het betreft een comuter met windows xp profes.alvast bedankt groeten gino

Graag reageren door op het knopje "reageer op bericht" te klikken:)

Dit kwam in de mail:

beste tanja,bedankt voor je feedback voor mijn probleem,maar zou je me kunnen zeggen hoe ik kan kopieeren enzo,heb eerlijk bgezegd niet super veel verstand van computers... alvast bedankt groeten gino

Ga in de verkenner naar de map c:\windows . Zoek het bestand autoexec.nt op. Klik rechts op dat bestand en kies de optie kopieren.

Daarna ga je naar de map c:\windows\system32. Daar klik je (in het rechtervenster) weer met de rechtermuisknop (1x) en je kiest de optie "plakken" Dan staat het bestand op de juiste plek. Daarna klik je nog 1x rechts op het bestand en kies je de optie "eigenschappen" . Zorg dat er hier alleen een vinkje staat bij "alleen lezen"

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.:)

Graag gedaan:thumb:
Bedankt voor het vermelden dat het werkt :)

Dan hebben anderen ook wat aan deze oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan