Kan programma niet opstarten Help svp

• Onderwerp starter Onderwerp starter BJB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BJB

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Hallo als ik iets wil installeren , krijg ik volgende foutmelding ;

Could not run program F:\Internet Utils\ZoneAlarm\zapSetup.exe

check your ini file ,

Ik heb waarschijnlijk iets verwijderd maar wat ???

Bvd voor jullie hulp

Het lijkt er op dat je niet alle bestanden compleet hebt die nodig zijn voor de setup.
Of de setup krijgt geen toegang tot de installatiemap(pen) die in die ini file verwezen worden door gebruikersrechten.

Geplaatst door jackall
Het lijkt er op dat je niet alle bestanden compleet hebt die nodig zijn voor de setup.
Of de setup krijgt geen toegang tot de installatiemap(pen) die in die ini file verwezen worden door gebruikersrechten.
\

Ja , maar heb ik dan iets weggegooid of zo ?
Ik heb wel een dag ervoor HitmanPro gedaan ???

Probeer zonealarm nog eens te installeren. Als je hem kwijt wilt kun je hem weer de-installeren, maar dan ben je die foutmelding wel kwijt. (mits je het netjes via software verwijderen doet)

Geplaatst door Tanja1968
Probeer zonealarm nog eens te installeren. Als je hem kwijt wilt kun je hem weer de-installeren, maar dan ben je die foutmelding wel kwijt. (mits je het netjes via software verwijderen doet)

Hallo , ook andere programma's wil niet geopend worden vanaf die schijf , en ik had inderdaad een andere versie zonealarm geprobeerd gisteren , maar die gaf problemen samen met Norton antivirus

Ow, ok. Had niet begrepen dat het bij alle programma's was. Nu ik de vraag nog een keer lees wel.;)

Heb niets gezegd:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan