kan programma niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanjertje63

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Ik heb onlangs ontdekt hoe ik films kan downloaden via torrentsites.
Nu had ik vuze (azureus) op me pc staan.
Heb dit via configuratiescherm - sofware verwijderd.
Als ik naar deze computer ga dan naar schijf c program files dan
staat daar nog steeds de map vuze
Wil ik die map verwijderen dan gaat dat niet.
Ik krijg de melding: Kan aereg.dll niet verwijderen
De toegang is geweigerd
Dit is echt supervervelend want als ik nu een film wil downloaden springt toch vuze weer tevoorschijn. Blijkbaar blijft het op me pc staan.
Ik wil het er graag af hebben.
Wie snapt mijn verhaal en kan me verder helpen.
Groetjes Marina

Probeer het eens in veilige modus?
Anders "unlocker" even gebruiken.

Opstarten in de veilige modus (F8) en dan in de verkenner verwijderen.

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

opgestart in veilige modus

Ben het nu echt kwijt

Bedankt voor de hulp
En ook nog eens zo snel :thumb::thumb:

Probeer het eens in veilige modus?
Anders "unlocker" even gebruiken.

Ben mischien wel heel domMaar wat als het niet in de veilige modes had gekunt.

Je hebt het over unlocker

tja je bent nooit te oud om te leren

Ken je de tool Ccleaner ? Zo nee, download die dan eens (Klik) en laat die ook eens naar je systeem kijken. Ik ben ervan overtuigd dat je verbaasd zal zijn wat die allemaal voor registerfouten (loze verwijzingen) gaat vinden en voor je gaat oplossen.

Lees vooraf even welke 2 opties je veilig kunt gebruiken in Clceaner en blijf met de vingertjes van álle overige opties af.

Laatst bewerkt:
Ken je de tool Ccleaner ? Zo nee, download die dan eens (Klik) en laat die ook eens naar je systeem kijken. Ik ben ervan overtuigd dat je verbaasd zal zijn wat die allemaal voor registerfouten (loze verwijzingen) gaat vinden en voor je gaat oplossen.

Lees vooraf even welke 2 opties je veilig kunt gebruiken in Clceaner en blijf met de vingertjes van álle overige opties af.

Ken het niet
Maar zal gelijk eens gaan kijken
Ik heb er wel een diskcleaner opstaan maar die verwijdert alleen tijdelijke bestanden - geschiedenis enzo.

Ccleaner verwijdert ook loze registervermeldingen. Wellicht staat er op de Helpmij ook een handleiding. Ik zoek wel even, maar het zou mij niet verbazen als XP_PC mij voor is, die is meestal razend snel.....................

Handleiding

Ik ga "virtueel" een voorspelling doen:

Ccleaner gaat minimaal 10 registerfouten vinden en je aanbieden deze voor je op te lossen. Als ik win met deze gok, lust ik wel een ijskoud ijsje anders krijg je er één van mij. (uiteraard allemaal virtueel............)

Laatst bewerkt:
Handleiding

Ik ga "virtueel" een voorspelling doen:

Ccleaner gaat minimaal 10 registerfouten vinden en je aanbieden deze voor je op te lossen. Als ik win met deze gok, lust ik wel een ijskoud ijsje anders krijg je er één van mij. (uiteraard allemaal virtueel............)

Ga er maar voor zitten

10 registerfouten is 1 ijsje

je krijgt dus 8.6 ijsjes

Eet smakelijk en niet allemaal tegelijk opeten hoor :p:p

Ccleaner verwijdert ook loze registervermeldingen. Wellicht staat er op de Helpmij ook een handleiding. Ik zoek wel even, maar het zou mij niet verbazen als XP_PC mij voor is, die is meestal razend snel.....................

XP_PC was even beneden, sorry :o :p.

@Kanjer: Had je mijn post over Unlocker nog gezien? Vlak voor Pasja's post :).

XP_PC was even beneden, sorry :o :p.

@Kanjer: Had je mijn post over Unlocker nog gezien? Vlak voor Pasja's post :).

Ja zeker had ik hem ook gelezen

Maar vond die andere makkelijker

Vandaar

Sorryyyyyyyyyyyyyy :D

Mij een biet, als het doel maar bereikt wordt. Misschien dat je er de volgende keer wel wat aan hebt :thumb:.

Mij een biet, als het doel maar bereikt wordt. Misschien dat je er de volgende keer wel wat aan hebt :thumb:.

Het doel is inderdaad bereikt
Maar heb jouw advies ook opgevolgd en het programma er toch opgezet :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan