kan prullenbak niet meer leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma33

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
Ik heb een probleem.
Me prullenbak kan ik niet meer legen heb al verschillende dingen gedaan zoals systeem herstel in veilige modus lukt het ook niet.
Als ik hem wil legen zegt die het volgenden;

kan symbianware.wallpaperchanger v.03.s60 symbian os niet verwijderen.De toegang is geweigerd.
controleer of de schijf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand monenteel in gebruik is.

Ik weet haast zeker dat het niet in gebruik is.
Ik draai windows xp.
Als ik op openen klik van de prullenbak laat die niks zien.

gr helma

Kan een programma als CCleaner hem er niet gewoon afgooien? Kan me herinneren dat ik ook wel eens zoiets heb gehad.

Ik denk dat de bestandsnaam niet geldig is. Zoiets gebeurt ook wel eens bij ftp, er was een programma voor om dat te herstellen, ik geloof delftpxfiles of zo. Zoek maar eens op tagged ftp site

EDIT: Delete_FXP_Files was de juiste naam.

Laatst bewerkt:
hallo,

Unlocker helpt ook niet die kan hem ook niet verwijderen jammer maar bedankt voor de tip

Ik denk dat de bestandsnaam niet geldig is. Zoiets gebeurt ook wel eens bij ftp, er was een programma voor om dat te herstellen, ik geloof delftpxfiles of zo. Zoek maar eens op tagged ftp site

EDIT: Delete_FXP_Files was de juiste naam.

hallo heb dat progamma gedownload maar waar kan ik de prullenbak dan vinden?
Heb al een beetje overal gekeken weet jij dat dan meschien?

Gr helma

c:\recycler
of natuurlijk een andere schijf als je 'm daar hebt verwijderd (D:\recycler bv)

Het kan zijn dat je even 'show hidden files' (toon verborgen bestanden) moet aanzetten. Dit kan door in een verkenner scherm naar Extra/Mapopties/Weergave de volgende opties aan te zetten:
- toon verborgen bestanden en mappen
- vinkje weghalen bij 'beveiligde systeembestanden verbergen (aanbevolen)

Nu zou je de recycler folder moeten kunnen zien.
Succes
Rene

hallo,

Ik heb overal gekeken maar zie de folder echt niet staan snap er niks van.

Gr helma

Ook bij mij staan er nog twee bestandjes in die ik niet wegkrijg nl: Dk8.rar.
Heb shredder geinstalleerd en die krijgt ze niet weg , unlocker eveneens niet, en met TuneUp shredder ook al niet pfffffffff
Krijg steeds de melding "Kan Dk8.rar niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is. "

De schijf is niet vol , ik kan de rest wel uit de prullenbak verwijderen, en het programma is niet actief ( gecheckt met taakbeheer en in het register) ook bij msconfig via uitvoeren staat deze niet in het opstartmenu, niet in autoexec etc etc.

Het is niet een groot probleem maar je prullenbak blijft wel aangeven dat deze vol is.

Dus ben heel benieuwd naar reacties,
Dus je ziet het Helma33 het is niet zo makkelijk als het lijkt ...... :-)

Laatst bewerkt:
CCcleaner helpt

ik zou dit doen als ik jou was:
1: google cc cleaner
2: download die nieuwste versie
3:instaleer:thumb:
4:er zou ergens iets moeten staan als (in het ned.) prullen back leegmaken
5: veder vink je alles af!!!!!:mad:
6: klik opschonen;)
7: en daar gaat je file

(werkte voor my perfect ik heb zo 1gig aan ruimte vrijgemaakt:shocked:

Welkom,

Na meer dan een half jaar zal de vraag niet meer actueel zijn. Graag in het vervolg op de startdatum van de vraag letten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan