kan Rapporten niet openen in Access 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

AccessNoNo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Ik heb een database gemaakt in Access 2000. Werkt uitstekend in Access 2000.
Sinds kort werk ik met Access 2003 en nu heb ik het probleem dat ik mijn rapporten niet meer kan openen. Ik kan ook de ontwerpweergave niet openen.
Als ik op een knopje klik die in een formulier verwijst naar een raport, krijg ik de mededeling: "De actie OpenReport" is geannuleerd.

Het gekke is dat bij een andere computer waar ook alleen 2003 opstaat, de rapporten wel worden geopend.

Kan iemand mij helpen?
Wellicht is dit al eerder in dit forum aan de orde geweest, maar ik kan er niets over vinden.

Hallo,

controleer je verwijzingen:

- toepassing openen
- toetscombinatie ALT F11 indrukken
- in menubalk kiezen voor Extra -> Verwijzingen

Groet,

Tardis

kan rapporten niet openen

Ik heb net hetzelfde probleem, maar kan het niet oplossen via de verwijzingen, zoals door Tardis beschreven.

De tekst 'OpenRepport is geannulleerd' is voordien ook nog verschenen. Momenteel gebeurt niets meer bij aanklikken van rapporten (zowel design als weergave).

Gek is dat de applicatie op verschillende computers draaide, en dat na het downloaden van microsoft updates op één pc, het rapportenonderdeel niet meer werkt op een andere. Meer nog, zelfs in een nieuw blanco Access bestand kunnen er geen rapporten meer aangemaakt worden op deze pc.

De applicatie gaat al mee sinds Access 97, momenteel werk ik met 2003.
In het menuonderdeel AltF11 : Extra->verwijzingen vind ik een 5-tal verwijzingen, die netjes op de juiste plaats op mijn pc aanwezig zijn.

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

bedankt,

DannyPl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan