kan resolutie niet aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zal effe spel aan zetten dan terug naar bureablad gaan dan zeg ik et wel
 
hij is inderdaad weer terug bij 640X480 32 bit zonder dat ik het kan veranderen.
 
Ok, dit schiet dus niet op zo. Heb je iemand in je buurt die je kan helpen?
 
ik zag als ik de resolutie probeer te veranderen naar 1680X1050 wat mijn normale resolutie is dan zegt hij geen geconfigureerd, bij de andere wel maar hij staat op 640X480 de computer denkt dat hij goed staat maar dat is niet
 
Laatst bewerkt:
niet iemand die er verstand van heeft, ik heb al veel geprobeerd. misschien weet jij nog wat mensen die mij kunnen helpen, alvast bedankt
 
Download en installeer dit tooltje. (Je ziet er 4 staan, neem de links boven versie) Stuur vervolgens een mail met de gebruikersnaam + 4 cijferig wachtwoord naar dit mailadres.

pasjahelpmij@live.nl

korte tijd hierna zal ik op je computer inloggen en meekijken.
 
dat wijst zich vanzelf als je 'm geïnstalleerd hebt. De ID = 8 cijfers, de code 4 cijfers.
 
voordat je afsloot had je de resolutie op laag gezet..kan ik hem nu zelf hoger zetten?
 
Na bijna 2 uurtjes zwoegen middels een teamviewer sessie zijn we er nog niet uit:

wat gebeurt er allemaal:

de laatste nvidia driver wordt keurig netjes geïnstalleerd, de pc opnieuw gestart en daarna wordt middels het bekende scherm geprobeerd de resolutie op te krikken naar een hogere waarde. Die optie ís er, dus de schuif wordt naar rechts bewogen.
Vervolgens wordt op 'aanpassingen bewaren' / OK geklikt en het bekende popupje verschijnt of de nieuwe instellingen moeten worden bewaard en zo nee dan wordt de oude resolutie weer hersteld. Natuurlijk wordt daar voor ja / bewaren gekozen. Het verrekte resultaat is dat wanneer de popup dan verdwijnt bij ok, de resolutie weer op laag staat.

Verder geprobeerd een oudere versie van Nvidia te installeren, maakt allemaal niet uit, Windows weigert een hogere resolutie 'vast te houden'. Op zich is dit bijzonder want meestal bij een driver probleem op adapter gebied is de resolutie niet aan te passen totdát er een driver is geïnstalleerd.

Wie kan TS helpen, want ik weet het dus gewoon niet meer.
Waar zit ik nu navel te staren bij dit probleem / welke simpele handeling zie ik over het hoofd?
Apparaatbeheer ziet er keurig uit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan