kan rewritable niet wissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
233
telkens ik een rewritable wil wissen lukt dit niet. Na een paar minuten slaat het brandprogramma tilt maar mijn cd-schrijver blijft verder doen. En ik moet mijn pc heropstarten. Weet iemand hoe dit komt. Het probleem doet zich voor vanaf ik alcohol 120% heb geistalleerd.
ik heb ook een attachment toegevoegd van wat er gebeurd als ik een rewritable wil wissen met nero.

ik hoop dat iemand me kan helpen
 

Bijlagen

  • lang.jpg
    lang.jpg
    8,6 KB · Weergaven: 26
De makkelijkste optie lijkt mij systeem herstel naar het punt voordat je alcohol heb geinstaleer. En probeer ook even om alcohol gewoon te verwijderen.
 
ik heb een systeemherstel uitgevoerd. en alles werkt weer normaal. Maar sommige programma's zijn verwijdert enzo e'n andere niet. Ook zijn dingen die ik gedownload heb verdwenen. Kan iemand mij eens uitleggen wat een systeemherstel allemaal doet. Welke dingen hij verwijdert en laat staan enzo.
ha ja bedankt he, ik wist niet dat een sywteemherstel zo goed kon werken. de vorige keren dat er iets mis was heb ik gewoon geformateerd en weer windows geinstalleerd :).
 
Geplaatst door kristof k
ik heb een systeemherstel uitgevoerd. en alles werkt weer normaal. Maar sommige programma's zijn verwijdert enzo e'n andere niet. Ook zijn dingen die ik gedownload heb verdwenen. Kan iemand mij eens uitleggen wat een systeemherstel allemaal doet. Welke dingen hij verwijdert en laat staan enzo.
ha ja bedankt he, ik wist niet dat een sywteemherstel zo goed kon werken. de vorige keren dat er iets mis was heb ik gewoon geformateerd en weer windows geinstalleerd :).

Simepelgezegt, het doet zet alle veranderingen in windows en dan ook de prog's en dergelijken terug. Misschien heeft iemand hier nog wat op aantevullen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan