kan router niet aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

psvree

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2004
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een internetverbinding via een Adsl modem. Deze is op mijn pc aangesloten via een USB kabel. Ik wil nu een router aansluiten, maar dat lukt niet. Reden hiervan is dat de verbinding tussen de router en het modem via een firewire(modem) en een USb (pc) moet worden aangesloten. De router heeft geen USb ingang, maar moet aan het modem worden aangesloten via een netwerkkaart (WAN). Is er nu een manier om dit wel werkend te krijgen?

Graag jullie hulp.

Marcel

Wat het makkelijkste is is de router omruilen voor een router waar wel een usb ingang opzit

Ik zal dan een nieuwe moeten kopen, want deze is al een tijdje oud. Heb je misschien een advies voor een goede router? Het stomme is dat ik vanmiddag een aantal winkels afloop en dat ik te horen kreeg dat dit soort routers niet bestaan. Kwam op mij vreemd over, want wat moeten al die mensen dan met zo'n USB modem.

halllo,

kijk eens in de computertotaal van vorige maand.

daar heb ik een advertentie gezien van een firma die dit gat in de markt gevonden heeft, het is een router met een usb ingang.

de advertentie ziet er uit als een foto van twee mensen op een zandbak buiten die aan het internetten zijn op een laptop.

naam weet ik niet , het stond vorige maand in het maand blad.

groeten

bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan