Kan scherafbeelding niet wijzigen + aangepaste emoticons zijn weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jusu001

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
21
Laatste tijd heb ik last van mijn Windows Live Messenger (Volgens mij 8.5) dat ik geen scherafbeelding meer kan wijzigen en dat al mijn aangepaste emoticons zijn verdwenen.

Nou had ik op Google wat dingen gevonden dat het waarschijnlijk aan de router ligt, maar eerder kon ik dit wel gewoon doen met de router dus zou niet weten wat er mis moet zijn, het is een U.S. Robotics 8003.

EDIT:
Dit staat er trouwens bij verbindingen van msn:
http://i70.photobucket.com/albums/i86/deathbloom_2006/Mssssn.jpg

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ok..het ligt wel degelijk aan mijn router want wanneer ik gewoon rechtstreeks verbinding maak met de modem kan ik wel m'n schermafbeelding en aangepaste emoticons gebruiken dus waarschijnlijk ligt het aan de UpnP maar die is als goed is wel gewoon ingeschakeld en verder kan ik geen UpnP in m'n router vinden.
 
Jou router is gewoon niet UPnP in dat geval en je zal zelf nog een poort moeten openzetten.

Je moet eens kijken bij de online helpdocumenten van wlm welke poort dat zou moeten zijn;
 
Jou router is gewoon niet UPnP in dat geval en je zal zelf nog een poort moeten openzetten.

Je moet eens kijken bij de online helpdocumenten van wlm welke poort dat zou moeten zijn;

Ik heb gezocht maar ben niks nuttigs tegen gekomen. Op de site van US Robotics stond wel hoe je UPnP moest installeren en dat heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet.

Op Google staan nog meer van dit soort vragen maar nergens staat een antwoord bij dus ik snap er ook niks meer van :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan