Kan scriptbestand niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

26121944

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Als ik mij heb aangemeld op mijn laptop, komt er een venster met de volgende tekst;
C:\Program Files\support.com\scripts\LaunchJobcheckDay.js
Dit is al maanden zo. Het enige wat ik kan doen is wegklikken. Het kan w.s geen kwaad, maar is erg hinderlijk. Groeten, Jos Tummers

Start AutoRuns, kijk in de tabbladen Logon, Scheduled Tasks, Winlogon en Boot Execute

Kijk of daar ergens dat specifieke .js script wordt genoemd. Vink het uit, en start je computer opnieuw op.
Vink niets uit dan alleen dat ene script, want anders loop je het risico dat je computer het niet meer doet of dat sommige programma's niet meer goed werken.

Succes,

Tijs.

Lukt niet

Start AutoRuns, kijk in de tabbladen Logon, Scheduled Tasks, Winlogon en Boot Execute

Kijk of daar ergens dat specifieke .js script wordt genoemd. Vink het uit, en start je computer opnieuw op.
Vink niets uit dan alleen dat ene script, want anders loop je het risico dat je computer het niet meer doet of dat sommige programma's niet meer goed werken.

Succes,

Tijs.

Ik heb niets kunnen vinden in AutoRuns. Jammer. Andere suggesties? Jos

Het zou betekenen dat een ander automatisch startend programma dat ene script aanroept.
Kijk dus nog eens in die tabbladen, en kijk of er iets wordt gestart dat qua Image Path begint met C:\Program Files\support.com
(met Ctrl-F kun je zoeken).

Succes,

Tijs.

C:\Program Files\

Het zou betekenen dat een ander automatisch startend programma dat ene script aanroept.
Kijk dus nog eens in die tabbladen, en kijk of er iets wordt gestart dat qua Image Path begint met C:\Program Files\support.com
(met Ctrl-F kun je zoeken).

Succes,

Tijs.

Er zijn heel wat programma's die zo beginnen onder tabblad Logon. Je zegt dat ik moet zoeken met Ctrl-F, hoe doe ik dat? Ik ben nl een leek met computers, Jos

Tabblad Login selecteren.
Op de 'verrekijker' klikken in de menubalk of de ctrl-f toetscombinatie gebruiken om het zoekvenster te activeren.
Vul als zoekterm in: C:\Program Files\support.com
en druk op Volgende vinden.

Succes,

Tijs.

Tabblad Login selecteren.
Op de 'verrekijker' klikken in de menubalk of de ctrl-f toetscombinatie gebruiken om het zoekvenster te activeren.
Vul als zoekterm in: C:\Program Files\support.com
en druk op Volgende vinden.

Succes,

Tijs.

Tot zover is het gelukt. KPN kwam tevoorschijn. Ik heb het vinkje weggehaald. Nu weet ik morgen of dit de oplossing is, want het hinderlijke venster komt een keer per etmaal. Ik laat het je weten. Bedankt, Jos

Er werd al elders op het Internet gesuggereerd dat sommige Internet-providers deze software in hun installatie-software stoppen. Dat lijkt consistent met jouw idee dat het van KPN afkomstig is.

Laten we inderdaad even afwachten of het script nu inderdaad buiten beeld blijft.

Tijs.

gelukt

Er werd al elders op het Internet gesuggereerd dat sommige Internet-providers deze software in hun installatie-software stoppen. Dat lijkt consistent met jouw idee dat het van KPN afkomstig is.

Laten we inderdaad even afwachten of het script nu inderdaad buiten beeld blijft.

Tijs.

Het is gelukt, geen venster meer. Heel erg bedankt voor je geweldige hulp.
Vr. groeten, Jos

Fijn dat het geholpen heeft, Jos! :)

Graag nog even de vraag op opgelost zetten. Dat kun je doen door te klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan