Kan SD kaart niet afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik heb een panasonnic TV toetsel waarbij ik op een SD kaartje programma's kan opnemen.
Ik heb een nieuwe Laptop met Vista als besturingssysteem. Als ik het kaartje in het slot van de (ASUS) laptop stop krijg ik het scherm waarbij ik kan aangeven of het afgespeeld moet worden. Als ik op ja klik krijg ik de foutmelding: Audiocodec Sharp G.726 Audio (45) is not installed on your computer. Ik word dan naar een site gedirigeerd waar ik allerhande software kan downloaden maar dat is voor mij een stapje te veel. De Computerleverancier heeft de PC een middagje geprobeerd aan het spelen te krijgen maar volgens hen ligt het aan VISTA en kan het wel een aantal maanden duren voor de juiste software aanwezig is.

hoeveel gb is dat sd kaartje? ik zat ook met dat probleem en het lag er gewoon aan omdat dat sd kaartje 4 gb was en dat kon mijn kaartlezer niet afspelen
bij 1 en 2 gb had die geen moeite om dat te lezen

hoeveel gb is dat sd kaartje? ik zat ook met dat probleem en het lag er gewoon aan omdat dat sd kaartje 4 gb was en dat kon mijn kaartlezer niet afspelen
bij 1 en 2 gb had die geen moeite om dat te lezen

1 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan