kan server niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley41

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2004
Als ik mijn computer aanzet en verbinding met het net maak is er in eerste instantie niets aan de hand en kan ik zonder probleem op het net surfen. Als ik echter even niet surf en de computer aan laat staan, lukt het me na verloop van tijd niet meer om te surfen. krijg dan de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven en in de werkbalk boven aan het beeld staat "kan server niet vinden". Ook als ik ververs kom ik niet meer op het net. Ik gebruik meestal google als startpagina.
Het enige wat ik kan doen om weer op het net te kunnen komen is de computer opnieuw op te starten en weer opnieuw verbinding te maken. Ik heb adsl en een speed touch usb modem en mijn provider is wanadoo.
Is er iemand die me met dit probleem kan helpen?
bij voorbaat dank
PS, ik heb niet al teveel verstand van computers dus niet al te moeilijke oplossingen want daar kom ik niet uit

Charley41

ik he spybot, ad aware en norton. de laatste gisteren, de eertse twee vanmiddag nog laten scannen, resultaten verwijderd maar probleem blijft

Ik heb de aanbevolen info doorgelezen en de betreffende programma's gedownload en geïnstalleerd. Alles geupdated en laten scannen. Ad aware vond meer dan 250 items, spybot vond er nog eens 12. Hijack vond ook nog erg veel en zoals aanbevolen er een txt bestand van gemaakt. Is het de bedoeling dat ik de info van hijack naar jou stuur? Hoe nu verder?

groetjes Charles

Laatst bewerkt:
Nee, klik die link nog maar eens aan en dan zie je dat je bovenaan in de thread kunt komen waar je log naar toe moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan