kan server niet vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
IK gebruik ie als ik surf niets aan de hand.
als ergens een gebruiksaanwijzing wil douwnladen (bv een pdf bestand ) dan duurt dit heel lang en ten slotte zegt hij kan de server niet vinden.
wat kan dit zijn?
wat mij ook op valt is dat als ik ergens op een pagina ben en er staat een figuur bij dan zie ik dikwijls een vierkantje met een kruis er in .
e d w

Hoevaak gebeurt dit?
Alle sites of sommigen?
Spyware/virusvrij?

Ik heb het nu eigenlijk pas ontdekt door dat ik die gebruiksaanwijzing wou downloaden
volgens mij heb ik geen virus en heb constand kapersky aan staan
e d w

e de waele zei:
Ik heb het nu eigenlijk pas ontdekt door dat ik die gebruiksaanwijzing wou downloaden
volgens mij heb ik geen virus en heb constand kapersky aan staan
e d w
acrobat reader installed ??

IK heb raider opnieuw geinstalleerd en nu lijkt alles goed te gaan.
Of het was te druk of mijn acrobat raider was niet goed
ik weet het niet maar nu doet hij het weer prima
alleen krijg ik bij sommige websites bv niet alles op het scherm ik mis soms iets aan de onderkant en soms iets aan de rechter kant
met schuiven helpt dit niet.
en als ik nog iets meer van de onderkant wil zien dan doe ik boven een werkbalk weg maar zo moet het natuurlijk niet.
wat kan dit zijn??
e d w

e de waele zei:
IK heb raider opnieuw geinstalleerd en nu lijkt alles goed te gaan.
Of het was te druk of mijn acrobat raider was niet goed
ik weet het niet maar nu doet hij het weer prima
alleen krijg ik bij sommige websites bv niet alles op het scherm ik mis soms iets aan de onderkant en soms iets aan de rechter kant
met schuiven helpt dit niet.
en als ik nog iets meer van de onderkant wil zien dan doe ik boven een werkbalk weg maar zo moet het natuurlijk niet.
wat kan dit zijn??
e d w

misschien kan je even een printscreen maken is wat duidelijker

IK heb het waarschijnlijk al gevonden ik heb wat gerommeld met verkleinen en vergroten en nu gaat het weer wel ik heb nu bij vergroten toch weer een schuifbalk onderkant en dat was eerder niet zo ik hoop dat het zo blijft mocht het toch weer fout gaan dan stuur ik een print van het scherm door bij voorbaat mijn dank voor de reactie
e d w

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan