kan server niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirkvanden

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
hallo,

ik heb al een hele tijd een probleem: gemiddeld een paar keer per uur kunnen internet explorer (en mozilla firefox) hun server niet meer vinden. Je zou denken dat de internetverbinding steeds wegvalt, maar msn en downloaden werken wel gewoon.

Dus er is verbinding met het internet maar soms (best wel vaak) kan hij opeens de server niet meer vinden. Om dit op te lossen moet ik de internetverbinding herstellen.

Ik ben inmiddels een beetje radeloos, ik heb zo'n vermoeden dat het door mijn firewall (McAfee) komt, maar ik zie geen mogelijkheiden om dit op te lossen. En trouwens als ik de firewall uit heb blijft hetzelfde gebeuren.

Wie o wie kan mij helpen? :rolleyes:

hallo,
[...]
Dus er is verbinding met het internet maar soms (best wel vaak) kan hij opeens de server niet meer vinden. Om dit op te lossen moet ik de internetverbinding herstellen.
[...]

Wat bedoel je precies? Bedoel je:
1. Je hebt een pagina open, je klikt op een link op die pagina (naar een subpagina bijv.) en die (sub-)pagina is niet te openen met een melding?
2. Je probeert een nieuwe/andere website te openen, maar die kan niet gevonden worden?

We horen het wel.

Tijs.

Ik snap het, probeer

dit programma, het gaat om spyware : Adaware

en deze, om register schade te herstellen: CCleaner

als dit niet werkt weet ik het niet

grz. HDDProblem

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan