kan sfx bestand niet verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Op mijn desktop staat een sfx file van 58 mb en ik kan deze niet verwijderen, ook niet in veilige modus.

Krijg de melding dat dit bestand door een ander programma ingebruik is.

Weet iemand hoe ik hier van af geraak ?

Door uit te zoeken waar dit bestand bij hoort,kun je dit programma uitschakelen in taakbeheer en dan is het niet meer in gebruik en kun je het waarschijnlijk wel verwijderen.

SFX

Omschrijving: RAR zelf uitpakkend compressie bestand
Inhoud: Gecomprimeerd bestand
Programma: RAR
Te openen met: WinRAR

Hoe kom ik te weten waar dit bij hoort ?

Ik dacht dat je het zo wel wist aangezien je het op je desktop hebt staan zie je het toch meteen staan wanneer je iets gedownload hebt.

Sleep het eens naar de prullebak met je muis.

Heb je een p2p progje aanstaan toen je het wilde verwijderen?
effe uitschakelen dan en dan proberen.

Verander de naam eens van het bestandje en probeer het dan eens.

Staat het sinds korte tijd erop mischien dat je het via systeemherstel kunt verwijderen.

Is via azureus erop gekomen, maar deze staat uit.

Ook in de veilige modus verwijderen gaat net en de naam aan passen geeft telkens dezelfde melding.

En als je een nieuwe map maakt, daar het bestand in zet en dan de map verwijdert?

Zomaar een ideetje: schakel ff je virtueel geheugen uit, start in veilige modus en probeer het nog eens... misschien staat er iets dwars in je swapfile, waardoor de pc "denkt" dat het nog in gebruik is.

Ik weet niet of dat lukt maar ik kan je wel aanwijzen hoe je dat moet doen.
Ga naar rechter muis deze computer>eigenschappen>geavanceerd>prestaties>instellingen>geavanceerd>wijzigen>vinkje plaatsen bij geen wisselbestand.

Zet het hierna weer in de oude instellingen dus effe opschrijven dan voor de zekerheid.

Bijna goed...

Het eerste deel opvolgen en dan eerst ff de schijf selecteren waar het wisselbestand op staat en dan geen wisselbestand aanvinken ;)

Geplaatst door Sarvo
Bijna goed...

Het eerste deel opvolgen en dan eerst ff de schijf selecteren waar het wisselbestand op staat en dan geen wisselbestand aanvinken ;)

Ik heb maar 1 schijf ;)
:D dus goed.

Maar die schijf moet je wel eerst slecteren, anders verandert er niks :p

Heb alles gedaan zoals jullie zeiden, maar krijg steeds dezelfde melding.

In veilige modus nog iets afsluiten kan ook niet, want het zijn alleen nog windows bestanden die open staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan