Kan sinds kort geen bestanden toevoegen in Live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

TTouch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3
Sinds een paar weken lukt het me niet meer om bestanden toe te voegen aan een email via Live mail. Wanneer je het toch probeerd, dan loopt Live mail vast en geeft de melding "WINDOWS LIVE MAIL WERKT NIET MEER" Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.
Daarnaast een probleem met de windows mediaplayer. Deze stop er na 10 a 15 seconden mee. Via andere players bijvoorbeeld VLC geen probleem.

Iemand een oplossing?
 
heb je een goede virusscanner geïnstalleerd, en heb je MBAM al eens geprobeerd?

Hartelijk dank voor je reactie.

Of het een goede is? Ik gebruik Microsoft Security Essentials , bijna dagelijkse updates. Zo nu en dan de CCleaner. MBAM loopt nu. Ben benieuwd wat hij kan vinden en of het een oplossing is.
 
Hartelijk dank voor je reactie.

Of het een goede is? Ik gebruik Microsoft Security Essentials , bijna dagelijkse updates. Zo nu en dan de CCleaner. MBAM loopt nu. Ben benieuwd wat hij kan vinden en of het een oplossing is.

Helaas....MBAM een volledige scan laten uitvoeren. 15 geinfecteerde bestanden verwijderd, opnieuw opgestart, maar helaas is het probleem niet opgelost.

Iemand nog suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan