Kan site niet openen na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah... je hebt toch wel een 'eerlijke' versie van XP, he?
Kijk eens naar dit programma en draai het. Je zult zien of je een valide versie hebt of niet.

Tijs.
 
Ik heb 2 originele cd's windows xp media center versie 2005 en een supplementary cd,dus eerlijk lijkt me.
Toch maar even jouw programma laten draaien,maar weet niet hoe lang dit duurt.....loopt nu al 5-10 min.
 
Jouw tweede optie geeft alleen bij de eerste regel een "fout"melding:

Validation status: validation control not installed
 
Gaat lekker zo...

Heb zo snel geen ideeën. Mocht ik nog op wat komen, dan laat ik het weten.

Tijs.
 
Dat beschrijft/linkt precies dezelfde tool die ik eerder al linkte!

Tijs.
 
Dat is een andere manier van valideren. Maar dat lost je probleem niet op die je eerder beschreef, denk ik.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Zie afbeelding.In de link posting #47 staat dit bij stap 3
genuine.jpg
 
Verder onderzoek heeft (na diverse acties in services.msc , regedit.exe , Dial-a-fix en Google) min of meer aangetoond dat de kern van het probleem lag in de BITS service, oftewel de Intelligente achtergrondsoverdrachtservice
Die hebben we diverse keren moeten repareren, we hebben het .Net Framework 3.5 gerepareerd etc.

Daarna (in 3 update sessies met verplichte herstarts er tussen) zijn alle openstaande updates (na SP3 nog ongeveer 140) succesvol geïnstalleerd.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Sinds 18 december het update probleem.Na ook een uitstapje gemaakt te hebben naar een ander forum,is het probleem hier dan eindelijk opgelost.
Special thanks to dnties.....superrrrrrrr :thumb: TOP
 
We hebben ook nog een oplossing gevonden voor de javascript problemen. Betekende een ingreep in de registry:
In HKEY_CLASSES_ROOT\TypeLib\{EAB22AC0-30C1-11CF-A7EB-0000C05BAE0B}\1.1\0\win32
de standaardwaarde vervangen van C:\windows\system32\shdocvw.dll naar C:\windows\system32\ieframe.dll

Zou mij niet verbazen dat online.nl (ook mét javascript aan) nu weer prima werkt. Kijk dus voor de zekerheid nog even op de online.nl site, want juist daar had je problemen met scripts.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:) Dan zijn alle problemen nu verholpen.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan