kan sommige pagina's niet openen (wanadoo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

chapster

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kan sommige pagina's niet openen op internet, enig idee hoe dat kan?

Hallo,

Welke Windows gebruik je? Welke pagina's kun je niet openen? Welke versie van IE gebruik je?

Groeten Neleke

Ik gebruik Win98 SE met IE 5.5, zijn meerdere pagina's van de ns tot travelplanet

DNS instellingen staan goed, schijnt een wanadoo probleem te zijn, volgens mij heeft het te maken met de ip packet size

klik even hier en installeer eens Virtual Machine. Daarna wel even een reboot.

suc6

Groeten Neleke

dan ligt dit niet aan de TCP / IP steak

als bv ip ook niet te pingen is 217.194.102.162 (www.ns.nl ) dan ligt dit aan je provider en is de link met dat gedeelte van het internet gewoon brak / weg en word het tijd effe te bellen.

werkt ie op ip wel, dan word het tijd voor een andere DNS server :)

Kan het wel even testen op ip, maar heb dit in het verleden wel eens eerder gehad bij iemand anders thuis, volgens mij heb ik toen de ip packet size aangepast, staat standaard op default en moet dan gewijzigd worden in......

Probeer eens voor de gein of je die pagina's wel met een andere browser kan openen (Opera, Netscape e.d)
ZO controleer ik meestal of het aan I.E of aan mn verbinding ligt.

Ligt niet aan IE, krijg al timeouts bij deze pagina's als ik ze probeer te pingen

Lijkt mij dan een probleem van je verbinding en niet van I.E oid.

Ik heb hier met Chello ook wel eens last van en na een modem reset doet ie het dan weer een tijdje goed.

je kan het altijd proberen ;)

Modemreset heb ik sowieso gister gedaan omdat ie niet altjid kon verbinden met het internet, resetten van de modem heeft dat probleem verholpen

Hoi,

Probeer het volgende nog eens als je dat al niet reeds gedaan hebt.

- Verwijder je cookies.
- Ga in I Expl. naar Extra/Internet opties/geavanceerd/klik op standaardinstellingen herstellen/vink daarna TLS 1.0 gebruiken aan/Toepassen/OK.

Baat het niet dan schaad het ook niet.

Grtzzz.

Ga naar configscherm>netwerk>klik client voor msnetw>eigenschappen: staat het tweede puntje aangevinkt? (Aanmelding met..enz?)
Klik ext. toegangsadapter>eigensch>geavanceerd: staat de IPpakketgrootte op klein?
Klik Realtek RTL 81 enz>eigensch>geavanc: staat Link Speed/Duplexmode op 10 halfmode?
Klik Wanadoo cable enz.>eigensch> geavanc: staat nummer van VPNs op 1?
Meer weet ik ook niet te verzinnen. Succes!

Zoals ik al eerder opmerkte, begin gewoon bij het begin, en kijk of die site pingable is voor je allerlei instellingen gaat lopen wijzingen. Als dat pingen al niet lukt, dan ligt het gewoon aan je verbinding en niet aan je IE instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan