kan sp1 niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sando60

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Berichten
521
hallo,

Ik heb een D: station met vista er op 15 GB, nog 2 GB over.
Je hebt 6 GB nodig voor sp1, dus ik wil dat station vergroten door m'n M: station kleiner te maken.
alleen kan ik het volume niet vergroten.

Weet iemand hoe ik toch hoe ik die sp1 kan installeren zonder vista opnieuw te installeren.
Of hoe ik meer schijfruimte krijg, schijfopruiming geprobeert maar had geen zin.

(alleen m'n vista staat op D:)

Bvd.
 
en de D en M partitie zitten op dezelfde fysieke schijf??
 
En die 7gb is nu niet toegewezen ongepartitioneerde ruimte?
 
let wel op als je die er op gezet heb dan kan je niet de laaste sp1 er meer over draaien.
je dien dan sp1 te verwijderen voor je de finale versie kan instaleren.
aangezien deze binne kort vrij gegeven woord zou ik nu de instalatie niet verknalen en,
gewoon even wachten tot deze echt beschikbaar is.
 
Sorry, daar ben ik het niet mee eens...

SP1 voor Vista zorgt hier, en bij velen, toch echt voor een behoorlijke prestatie- en snelheidswinst!!

Dus waarom niet, later even verwijderen en de "echte" SP1 installeren is toch niet zo moeilijk!
 
ja, ik kan alleen D: verkleinen.

Het klopt dat je niet gelijk die vrije ruimte kan gebruiken. Een partitie is namelijk een aaneengesloten ruimte op je HDD. Wanneer je dus een partitie verkleint, moet deze ook 'verschoven' worden, zodat je die vrijgekomen ruimte kunt toevoegen aan de c:partitie. De partitie wordt namelijk niet aan het beginpunt kleiner gemaakt, maar aan het eind.
 
Ik kan die D: niet vergroten, daar is nog 1.86 gb over.
 
En de vrije ruimte staat nu aaneengesloten met de D?
 
kan m'n vista of xp niet crashen omdat m'n C: station soms zomaar uit gaat en weer aan, waardoor ik soms een blauwscherm krijg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan