kan SP2 niet instaleren fout in system32\ftp.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leo1

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
15
Ik krijg de volgende foutmelding bij het instaleren van SP2: Bestand C:\windows32\ftp.exe is geopend of wordt door andere toepassing gebruikt.

Ik kan dus wel middels een CD of via internet update de SP2 instaleren maar op het moment dat windows zover is dat het bestanden gaat inspecteren op de huidige configuratie gaat het fout en krijg bovenstaande melding (details in venster) inventariseren huidige systeem.

Het betreft een Laser computer gekocht in 2001 er is geen ondersteuning meer voor de zaak is opgehouden te bestaan.

Alvast bedankt
 
het lijkt erop dat het hier om een trojan virus gaat, heb je je pc wel goed dichtgetimmerd?
 
Bedankt voor je tip, de PC is wel goed dicht getimmerd ik ben nog opzoek gegaan naar trojans maar heb er geen gevonden. Wat ik nog vergeten was te vermelden de C schijf is in 3 stukken verdeeld C schijf is in een FTP32 versie gemaakt er is een recover deel bij wat ook op FTP32 staat het laatste deel is in NTFS gemaak! zal dit niet eens het probleem kunnen zijn?

LK
 
Zoals al eerder vermeld is het probleem niet opgelost ik heb zelf het idee dat ik de harde schijf maar opnieuw moet gaan formateren en opnieuw indelen met een verse instalatie zonder tussenkomst van Laser computers dus een echt schone instalatie. Als iemand nog andere ideeen heeft zijn ze welkom het probleem waar ik waarschijnlijk tegenaanloop is de registratie als iemand daar een tip voor heeft graag of kan ik met een diskette de registratie sleutel ook overzetten op een andere schijf wel instaleren met een (originele windows XP home cd).

LK
 
Dank je wel, ik ga het dit weekeinde proberen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan