Kan spyware niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou je niet een nieuwe windowsinstallatie overwegen?
En bij voorkeur werken onder een useraccount (ook al is dit in W7 beter geregeld dan XP).

Ik heb hem gisteren al terug gebracht naar de fabrieksinstellingen maar hoewel dat rimecud.v verhaal nu van de baan is zit ik met deze problemen. Helaas heb ik geen legitieme windows cd bij de hand die zat uiteraardt niet bij de pc geleverd.

Noteer jouw product key.
Zorg dat je een installatie-dvd te pakken krijgtvan W7.
Desnoods download je deze.
Registreren met jouw product-key.

ben al bezig:D Wat is wijsheid, bij installatie kan ik mijn D: partitie met rust laten toch? Zou mooi zijn want staat veel op en als ik dat over wil zetten zal ik een externe harde schijf moeten aanschaffen... Wou ik al maar niet op zo'n korte termijn.

Absoluut niet ik gebruik dit programma al jaren op meerdere computers en dit is de eerste keer dat de stoppen doorslaan.

Zoveel te beter dat jij er nog nooit last van gehad hebt........Dit programma was tot 2007 bekend als rogue antispyware.....agressieve verkoopspolitiek en veel false positives om de mogelijke koper te overtuigen.
Ik zie dat jij versie 3.7 nog gebruikt,en heb zelf daarstraks de laatste versie 3.9 geprobeerd..... die vond een 5-tal ERNSTIGE bedreigingen op een cleane virtuele machine zonder internettoegang..,natuurlijk pas te verwijderen NA betaling.....:cool:

Je zegt dat je pc sloom is,is dat over heel de lijn,of alleen als je internet opgaat?
Heb je msconfig al uitgevoerd om te zien of er vreemde namen in de tab "opstarten"
staan?
Is er netwerkverkeer (upload/download) zonder jouw tussenkomst?

Je kunt de data gewoon op D: laten staan.
Als je deze maar niet verwijderd tijdens de installatie :P
Het is nooit verkeerd om ook hier voor de zekerheid een backup van te maken, of in ieder geval de data weg te zetten die je op geen enkele andere manier kunt terughalen.

En wat je ermee doet, mag je zelf bepalen:
Gebruik bij voorkeur spybot en mbam en geen scanspyware.

Nou schiet mij maar lek, c: geheel geformateerd, nieuwe windows er op en wat denk je nog steeds hetzelfde gezeur. Ik heb een licentie van Avast Internet Security, gescant met spybot en Mbam maar vinden alle 3 helemaal niks. Hijackthis geeft een hele lijst maar die mag ik hier niet plaatsen begrijp ik? Snap daar zelf niks van helaas.

Ik ben bang dat ik mijn pc moet wegbrengen naar een expert, jammer ben al dagen bezig en gaat me nu alsnog veel geld kosten als ik pech heb:(

Als ik hem opnieuw opstart is het weer weg en is alles weer razend snel.......................?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan