Kan standaard locatie Mijn Documenten niet herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpl1982

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
25
Een tijd terug heb ik de locatie van Mijn Documenten verplaatst naar mijn externe schijf.
Nu wil ik de locatie herstellen, maar dit lukt niet. Enig idee hoe dit op te lossen?

Indien ik ga naar Start -> Mijn Documenten en dan Eingenschappen dan verschijnt het volgende scherm (zie bijlage).
Ik heb de standaard locatie al in het register proberen te herstellen, maar dit lost het probleem niet op.

Iemand enig idee?
 

Bijlagen

  • Eigenschappen - Mijn Documenten.jpg
    Eigenschappen - Mijn Documenten.jpg
    23,7 KB · Weergaven: 78
  • Printscreen Regedit.jpg
    Printscreen Regedit.jpg
    99,7 KB · Weergaven: 69
Met een tooltje als Tweaknow Winsecret kunt u aan geven waar uw Mijn Documenten etc. wilt hebben staan.
Eerst kopieert u dan Mijn Documenten, Afbeeldingen, etc. naar de plek waar u ze graag wilt hebben en vervolgens start u Tweaknow Winsecret waarmee u aan Windows kunt vertellen waar deze mappen nu staan.
Als dat allemaal is gedaan ontkipp[eld u de externe HD en kunt u controleren of alles goed gegaan is en naar behoren werkt.
 
Ga op je externe schijf naar Mijn Documenten klik rechts>eigenschappen>locatie>standaard instellingen herstellen.
 
Ga op je externe schijf naar Mijn Documenten klik rechts>eigenschappen>locatie>standaard instellingen herstellen.

Dit lukt helaas niet. Er is geen optie om de locatie te wijzigen bij de externe schijf...
Ik ga het progje eens proberen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan